Allround hospitality medewerker

Joytime Allround hospitality medewerker

Ondersteunt en bewaakt het Klant proces. Van eerste contact tot tevreden gast! Missie, Wij bieden onze gasten Outdoor gerelateerde activiteiten aan in ons Klimpark en Outdoor Belevingspark. Ons doel is de gast een veilige activiteit te laten ervaren waarbij plezier beleven en actief bezig zijn voorop staan. Tevens bieden we kwalitatief goede horeca aan voor een prijs die door de gast als redelijk wordt ervaren. Met deze twee componenten bieden we de gast een volledige beleving van een dagje of avond uit! In ons totale concept staat de gast en diens beleving centraal en is service en klantvriendelijkheid vanzelfsprekend. Visie, Joytime wil (regionaal) marktleider zijn op het gebied van Vrijetijdsactiviteiten. Dit willen we bereiken door de kwaliteit en aard van ons aanbod in combinatie met de manier waarop we dit aanbieden. Daarom zullen we regelmatig vernieuwingen doorvoeren en de aanwezige middelen op een hoog niveau houden.

Naar wie zijn wij op zoek?

Ben jij enthousiast, niet bang om voor een groep te staan, steek jij graag je handen uit de mouwen, kun jij zelfstandig werken en ben jij klantvriendelijk? Dan zoeken wij jou!

Wat biedt het bedrijf?

LEUK, ENTHOUSIAST EN GEZELLIG Dit slaat natuurlijk op ons team! Dat bestaat uit een 8-tal vaste medewerkers en ongeveer 25 oproepkrachten en stagiaires. We starten het seizoen met een kick off dag even weer alles opfrissen en nieuwe dingen doornemen. De personeelsuitjes zijn natuurlijk ook actief. Zo zijn we al eens wezen karten en de laatste keer was het lasergamen super leuk! Ook buiten het werk ziet/spreekt men elkaar. Kortom een TOP-team! SPORT, OPLEIDING EN WERK Als outdoor bedrijf vinden wij je opleiding en sporten natuurlijk belangrijk, ook voor onze medewerkers! Daarom houden we rekening met je opleiding en vaste sportdagen bij het maken van het rooster. GRATIS ACTIVITEITEN Wanneer je bij ons werkt of stage loopt vinden we het een pré wanneer jezelf zoveel mogelijk weet over onze activiteiten. Daarom ben je ook als je vrij bent van harte welkom om bijvoorbeeld te komen klimmen of mountainbiken. Uiteraard betaal je dan geen entree.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder