INDI.nl B.V. Jouw content verrast onze (potentiele) technische klanten op pakkende wijze
Als aanstormend communicatie- en mediaspecialist kun je tijdens deze stage volop kennis en ervaring opdoen. Je ondersteunt ons Marketing- en Communicatieteam en onze Technische Community met onder andere: -Creatie van social posts -Creatie van (product)video’s -Interviews met sponsorprojecten -Schrijven van blogs -Copywriting en SEO -Nieuws curatie
Naar wie zijn wij op zoek?
De vaardigheden die we graag van jou zien zijn: -Creativiteit -Sterk in Nederlandse taal en communicatie -Gevoel voor video en fotografie inclusief bewerken -Accuratesse -Verantwoordelijkheidsgevoel -Proactieve houding Jouw affiniteit met techniek draagt enorm bij aan het succes van de opdracht
Wat biedt het bedrijf?
INDI is een snelgroeiende ambitieuze webshop in Nederland. We zorgen voor een breed assortiment aan technische onderdelen en delen onze kennis hierover. We willen uniek zijn in de markt. Een trendsetter als het om gemak gaat. Door het toepassen van de nieuwste technologie zorgen we voor een sublieme selfservice en gebruikersgemak. Klanttevredenheid staat bij ons op de eerste plaats. En daar gaan we vol voor. We zijn een merk waar mensen op kunnen vertrouwen en waarover gesproken wordt. Dat kan alleen met gepassioneerde mensen die het beste uit zichzelf willen halen. We zijn een zelfsturende organisatie waarin we werken in cirkels en met rollen. Medewerkerstevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.
Wat ga je leren?
- voorbereiden opdracht en organiseren van werk
- L1-K1-W1 Opdracht bespreken met interne of externe opdrachtgever
- L1-K1-W2 Plannen en organiseren van werkzaamheden
- L1-K1-W3 Onderzoeken van (online) media mogelijkheden
- L1-K1-W4 Verzamelen van content en/of informatie
- Maken, bewerken en opleveren van content
- L1-K2-W1 Maken van opname
- L1-K2-W2 Schrijven en controleren van schriftelijke content
- L1-K2-W3 Bewerken van content
- L1-K2-W4 Content presenteren en/of opleveren
- Verzorgt crossmediale campagnes
- R1-K1-W1 Zet een crossmediale campagne op
- R1-K1-W2 Maakt crossmediale content tot een eenhe
- R1-K1-W3 Start een crossmediale campagne
- R1-K1-W4 Volgt en evalueert een crossmediale campagne
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid