Allround medewerker facilitaire dienstverlening

Parkos B.V.

Parkos wil in de komende jaren groeien als organisatie, dit geldt zowel voor het aantal parkings als voor het aantal medewerkers. Onlangs zijn we verhuisd naar een prachtig nieuw kantoor in de Euroborg. Daarnaast hebben we nog een kantoor in Amsterdam. Voor deze beide kantoren dienen wij alles zo goed mogelijk te regelen zodat onze collega’s zorgeloos kunnen werken. Wat ga jij doen binnen Parkos? ? Samen met de Office Manager verzorg je de bevoorrading van o.a. kantine- en kantoorartikelen, zodat je collega’s nooit misgrijpen ? Je voert facilitaire werkzaamheden uit en signaleert onderhoudswerkzaamheden ? Je neemt deel aan de activity committee waarmee je samen de bedrijfsevents organiseert ? Je zorgt ervoor dat ons splinternieuwe kantoor er representatief uitziet. Je houdt regelmatig in de gaten of alles schoon en netjes is. ? Je pakt allerlei ad hoc werkzaamheden op

Wat ga je leren?

  • Verricht facilitaire werkzaamheden
  • B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
  • B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
  • B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
  • B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
  • B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
  • B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten enleveranciers
  • B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
  • Organiseert de werkzaamheden
  • P1-K1-W1 Stemt af met de leidinggevende
  • P1-K1-W2 Plant werkzaamheden
  • P1-K1-W3 Bewaakt het budget en te behalen doelen
  • P1-K1-W4 Werkt met lerende medewerkers en stagiairs

lees verder