Podotherapie Hermanns Wij zoeken een enthousiaste stagiair(e) voor klantcontact en planning!
Wat gaat de student (zoal) doen: • Klantenservice (afspraken inplannen, annuleringen maken, afspraken herplannen (inbound en outbound bellen.) Reageren (telefonisch of mail) op vragen van clinten • Administratieve ondersteuning. Het verwerken en registeren van clientgegevens en vragen in systemen. • Het verzamelen van feedback van clinten en deze terugkoppelen aan team/leidinggevende • Bijdragen aan kwaliteitsverbeteringen: Ideen aandragen om de dienstverlening te verbeteren op basis van clintenfeedback. • Afhandelen van klachten: Onder begeleiding klachten verwerken en hier passend op reageren. • Ondersteunen bij het maken van planningen • Voorbereiden van rapportages • Communiceren met podotherapeuten, locaties
Naar wie zijn wij op zoek?
De vaardigheden die een student moet hebben of kan leren zijn: • Communicatievaardigheden (KCC) • Probleemoplossend vermogen (KCC en planning) • Stressbestendigheid (KCC en planning) • Clientgerichtheid |(KCC) • Systeem en proceskennis (KCC en planning) • Empathisch vermogen (KCC) • Multitasking (KCC) • Teamspirit (KCC) • Basiskennis ICT (KCC en Planning) • Organisatorische vaardigheden (planning) • Analytisch vermogen (planning)
Wat biedt het bedrijf?
Bij Podotherapie Hermanns combineren we passie voor voetzorg met kwaliteit en gezelligheid. Podotherapie Hermanns is een jong, enthousiast en vooruitstrevend familiebedrijf. Ons ondersteunend personeel werkt vanuit de hoofdlocatie in Grubbenvorst (Noord-Limburg). Met 260 vestigingen door heel Nederland is een stabiele, goed beheerde IT-infrastructuur van cruciaal belang. Podotherapie Hermanns groeit voortdurend. Hierdoor krijg je de kans om te werken aan interessante IT-projecten. In onze sector staan wij bekend als een toonaangevend bedrijf dat voortdurend innoveert en zich inzet voor maatschappelijke verantwoordelijkheid. Onze aanpak draait om kwaliteit, ondersteund door technologie. ‘Zorgeloos bewegen’ is dan ook onze missie die wij realiseren door te blijven investeren in de kwaliteit van voetzorg. Wij innoveren voortdurend. Zo lopen wij voorop in de productie van 3D-geprinte zolen, waarmee we het afval vergeleken met conventionele productiemethoden met 97% verminderen.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten