Junior accountmanager

Businesspoint V.O.F.

Als junior accountmanager bij Businesspoint* heb je een belangrijke functie. Je vormt de schakel tussen je collega’s op kantoor en in de buitendienst, leveranciers en de klant. Goed kunnen communiceren is daarbij van groot belang. De nadruk in deze functie ligt op het klantcontact en (commercieel) administratieve taken. Je hebt als junior accountmanager continu contact met klanten. Je bent voor hen het aanspreekpunt via de telefoon, de e-mail en in sommige gevallen ook face-to-face. Je helpt ook je collega’s waar nodig bij het bedenken en uitvoeren van verkoop- en marketingacties. Kortom: het is een reuze uitdagende functie waarin je je geen moment zult vervelen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Bij Businesspoint willen we onze klanten in alle aspecten ontzorgen. Ons motto is niet voor niks "Wanneer ontzorgen je aanspreekt". Daarom is het belangrijk dat je klantvriendelijk bent en er alles aan wilt doen om de klanten te voorzien in haar wensen en behoeftes.

Wat biedt het bedrijf?

Bij Businesspoint komt de student in een gezellig, jong en dynamisch team te werken. De student krijgt de mogelijkheid om zichzelf persoonlijk goed te ontwikkelen en om zelfstandig te kunnen werken. Eigen initiatieven vanuit de student voor bijvoorbeeld marketing acties en klantbenaderingen worden enorm gewaardeerd. Voor het opdoen van productkennis krijgt hij/zij veel ondersteuning van de collega's. Naast het werken houden we van veel gezelligheid, een potje darten of poolen bijvoorbeeld tijdens de pauze en op vrijdagmiddag.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder