Loco Concepts Leer evenementen organiseren als Event Medewerker bij LOCO Concepts - Maak van elk event een onvergetelijke belevenis!
Tijdens je stage verzorg je bijvoorbeeld de opbouw, binnenkomst en promotie bij evenementen en workshops. Na afloop heb je contact met de klant waarvoor we dit organiseren om te evalueren hoe het gegaan is. Hiervoor stellen we met elkaar een evaluatieformulier op. Binnen het team ben je (mede)verantwoordelijk voor de onderstaande taken: - Meewerken voor, tijdens en na het evenement; - Mede verzorgen van activiteitenprogramma, - Meedenken en realiseren van (nieuwe) concepten; - Contact onderhouden met onze klanten; - Het verspreiden van de juiste informatie onder de medewerkers, gemeentelijke diensten, partners en andere belanghebbenden; - Uitvoeren van (lichte) administratieve werkzaamheden, denk hierbij aan sociale media, website(s) en andere uitingen.
Naar wie zijn wij op zoek?
LOCO Concepts vraagt van jou: - Zelfstandigheid - Eigen inbreng - Communicatieve houding - Enthousiast, flexibel en proactief - Creativiteit - Een positieve werkinstelling
Wat biedt het bedrijf?
LOCO Concepts biedt jou: - Een variƫrende stage met ruimte voor eigen inbreng. - Een stageplek met veel eigen verantwoordelijkheden. Denk hierbij aan eventmanager zijn op een event of een eigen evenement van begin tot eind opzetten. - Mogelijkheden om dingen naar je toe te trekken en zelf op te pakken. - Een leuk, jong, gedreven team. - Stageplek met veel leermogelijkheden.
Wat ga je leren?
- Adviseert over mediaproducten
- B1-K1-W1 Representeert het bedrijf
- B1-K1-W2 Achterhaalt wensen en behoeften van de (potentiële) opdrachtgever
- B1-K1-W3 Formuleert een passend voorstel ten aanzien van mediaproducten
- Bereidt de mediaproductie voor
- B1-K2-W1 Maakt een plan van aanpak (projectplan)
- B1-K2-W2 Plant de mediaproductie
- B1-K2-W3 Regelt de benodigde mensen en middelen
- Coördineert de mediaproductie
- B1-K3-W1 Coördineert de uitvoering van de mediaproductie
- B1-K3-W2 Coördineert de oplevering van de mediaproductie