BMN Hardenberg
-
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Geeft tactische input voor het vestigingsbeleid
- P5-K1-W1 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar groeimogelijkheden voor de vestiging
- P5-K1-W2 Levert input voor een vestigingsplan
- P5-K1-W3 Bewaakt een omzet- en kostenplan
- P5-K1-W4 Presenteert en profileert de vestiging in netwerken
- Coördineert operationele processen en werkzaamheden
- P5-K2-W1 Draagt bij aan het evalueren van het uitgevoerde vestigingsbeleid
- P5-K2-W2 Informeert collega's over trends, bedrijfsvoering en visie
- P5-K2-W3 Adviseert over de personeelsbehoefte
- P5-K2-W4 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P5-K2-W5 Coördineert de goederenstroom
- P5-K2-W6 Coacht en ondersteunt collega's bij werkzaamheden
- Voert een commercieel traject uit
- P5-K3-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P5-K3-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P5-K3-W3 Voert een verkoopgesprek
- P5-K3-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P5-K3-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P5-K3-W6 Bereidt de inkoop voor
- P5-K3-W7 Voert aftersales uit
lees verder