Kendis ICT-Groep Nederland Support Engineer (binnen- en buitendienst)
Naast het managen en oplossen van incidenten ben je verantwoordelijk voor het installeren, inrichten, up-to-date houden en beheren van systemen, netwerken, Microsoft 365 omgevingen en private Cloud oplossingen van onze klanten. Dat doe je zowel remote als op locatie bij onze klanten. Daarnaast is een belangrijk onderdeel van je functie dat je de weg weet in de oplossingen die er zijn om informatiesystemen te optimaliseren en beter toe te passen in organisaties. Je kunt onze klanten hierover op een begrijpelijke manier informeren en adviseren.
Naar wie zijn wij op zoek?
We vinden het essentieel dat je communicatief en leergierig bent en constant op de hoogte wilt zijn en blijven van de laatste ontwikkelingen in je vakgebied.
Wat biedt het bedrijf?
• Een uitdagende functie binnen een professioneel team; • Een grote mate van vrijheid bij de invulling van je functie; • Ruimte en diverse mogelijkheden om je talenten verder te ontwikkelen.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
-
Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
-
Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W2 Automatiseert processen
-
Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Met uitzicht op een vaste baan