Stichting Ondernemen in Hardenberg DOENER gezocht ;-) voor een energieke stage in het mooiste gebouw van Hardenberg!
Gaat het om de administratieve processen, dan ben jij hét aanspreekpunt de ondernemersadviseurs en de directeur van de stichting. Je krijgt verschillende administratieve werkzaamheden, maakt afspraken voor collega’s en ondersteunt hen bij hun werkzaamheden, waardoor jouw werkdagen lekker afwisselend zijn. Na contact met een ondernemer verzorg jij het administratieve proces. We zijn een jonge organisatie die sterk in ontwikkeling is. Hierbij horen ook het verbeteren van onze werk, – administratieve en communicatie processen. Ook jij hebt hierin een aandeel. Zo help je ons bij het verbeteren van deze werkzaamheden en zijn we benieuwd naar jouw ideeën om zaken nog verder te verbeteren. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het: • Maken van afspraken met ondernemers voor de ondernemersadviseurs • controleren, verwerken van de administratieve processen binnen het team; • verzamelen, beheren en verwerken van gegevens in ons klantenbestand • ondersteunen bij het beheer website
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie ben jij? Je bent een “doener” en wordt blij van het ondersteunen van collega’s met hun dagelijkse werk. Voor administratieve werkzaamheden draai je hand niet om en je voelt goed aan wat collega’s nodig hebben. Daarnaast heb je een service gerichte houding naar ondernemers. Jij bent enthousiast, leergierig en vind het leuk te werken in een klein team dat in ontwikkeling is. Verder: • ben je een mbo-student (niveau 3 of 4), bij voorkeur op administratief/secretarieel gebied; • kun je werken met Google; • volg je onderwijs bij een reguliere onderwijsinstelling en vanuit deze onderwijsinstelling heb je een stageopdracht.
Wat biedt het bedrijf?
Je werkt tijdens je stageperiode vanuit onze locatie “De Kastanjehof” aan de Lage Doelen 2 in het centrum van Hardenberg op korte afstand van het NS station. Het aantal uren per week, de duur van de stage en de vergoeding stemmen we nog met je af. De beoogde startdatum is bij voorkeur per direct, maar vanaf begin 2025 is ook bespreekbaar. Verder kun je het volgende van ons verwachten : • Een werkplek met veel jonge ondernemers, waar humor en ontspanning hoog in het vaandel staat om goed te kunnen presteren. • Tijdens je stage mag je regelmatig mee op afspraken bij ondernemers in de gemeente Hardenberg
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat