TechFabrique STAGIAIR E-COMMERCE
Je taken zullen onder andere bestaan uit: • Identificeren van nieuwe kansen: Je onderzoekt hoe we onze online aanwezigheid kunnen versterken door nieuwe kansen te identificeren die de klantbeleving verbeteren. • Uitvoeren van concurrentenanalyses en klantonderzoek: Door grondige analyses en onderzoek begrijp je beter wat onze klanten willen en hoe we ons kunnen onderscheiden van de concurrentie. • Verwerken van klantfeedback: Je duikt diep in de feedback die we ontvangen van onze klanten om directe verbeterpunten voor onze website te identificeren. • Verbeteren en beheren van onze webshop(s) en verkoopplatformen zoals: Bol.com, Amazon, Marktplaats en Beslist. • Verbeteren en beheren van onze sociale media kanalen en upgraden van onze reviews. • Verbeteren van onze naamsbekendheid en online vindbaarheid. • Opzetten van nieuwe mogelijkheden in de markt.
Naar wie zijn wij op zoek?
Dit verwachten we van jou • Je volgt een MBO opleiding; • Je bent kritisch en altijd op zoek naar optimalisatie en innovatie; • Je kunt zelfstandig werken, bent proactief en neemt initiatief; • Je bent gemotiveerd om jezelf te ontwikkelen; • Je hebt affiniteit met e-commerce & ICT; • Je bent minimaal 4 dagen in de week beschikbaar. • Je beheerst de Nederlandse taal
Wat biedt het bedrijf?
1. Leuke stagevergoeding. 2. Leuk en dynamisch team. 3. Persoonlijke groeimogelijkheden. 4. Doorgroeimogelijkheden tot eventueel een vaste baan. 5. Voetbalwedstrijden bekijken in de skybox van Heracles Almelo.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen