Junior accountmanager

Olympia Harderwijk Meewerkstage MKB Accountmanagement

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste student die zijn meewerkstage komt lopen bij Olympia. Wil jij graag van betekenis zijn en anderen helpen om de juiste baan te vinden? Als commerciële topper op de afdeling MKB zal jij je bezighouden met verschillende taken omtrent arbeidsbemiddeling, acquisitie, het voeren van intake gesprekken en ga jij bij klanten op bezoek en ga jij met ze in gesprek. Je werkzaamheden zijn erg divers en zullen onder andere bestaan uit: - Onderzoekt de markt en werkt mee aan het commercieel beleid; - Acquireert klanten en/of opdrachten; - Voert verkoopgesprekken; - Het opmaken van offertes; - Opstellen van een accountplan; - Het volledig goed in kaart brengen van de vacatures en deze online plaatsen;

Naar wie zijn wij op zoek?

• Je bent sociaal, leergierig en communicatief vaardig; • Je bent fulltime beschikbaar • Je woont in de omgeving van Harderwijk, Lelystad, Ermelo, Nunspeet, Putten of Nijkerk. Bij Olympia kun je een erg leerzame stageperiode verwachten waarin je ervaring opdoet met telefonisch, mail en fysiek contact met klanten en uitzendkrachten, het maken van een accountplan, het opstellen van offertes en het bemiddelen van mensen naar een nieuwe baan .

Wat biedt het bedrijf?

• Een werkomgeving waarin je je op je gemakt voelt, je kan groeien, ontwikkelen en je een waardevolle bijdrage kan leveren aan het team; • Een marktconforme stagevergoeding; • Doorgroeimogelijkheden binnen Olympia en een laptop van de zaak; • Een prettige werkomgeving met een gezellige werksfeer, waar je je kunt ontwikkelen en een waardevolle bijdrage kan leveren aan het team. Stageperiode is in overleg. Ben jij enthousiast geworden? Solliciteer dan via onderstaande button. Heb je nog vragen over de vacature? Dan mag je contact opnemen met Lilian via l.outenaar@olympia.nl of via 0341-433766.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder