Master Solutions Allround medewerker IT systems en devices
Ondersteunen van de servicedesk door middel van aannemen van telefoontjes en bijwerken van het ticketsysteem
Naar wie zijn wij op zoek?
-
Wat biedt het bedrijf?
Ervaring in het werken in een team op de servicedesk, in verschillende systemen en op verschillende vlakken van de IT
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
lees verder