Master Solutions Allround medewerker IT systems en devices
Ondersteunen van de servicedesk door middel van aannemen van telefoontjes en bijwerken van het ticketsysteem, 1e lijn support werkzaamheden. opstellen van rapportages
Naar wie zijn wij op zoek?
enthousiast, betrokken en leergierig
Wat biedt het bedrijf?
Ervaring in het werken in een team op de servicedesk, in verschillende systemen en op verschillende vlakken van de IT
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
lees verder