Allround medewerker IT systems and devices

Master Solutions Allround medewerker IT systems en devices

Ondersteunen van de servicedesk door middel van aannemen van telefoontjes en bijwerken van het ticketsysteem

Naar wie zijn wij op zoek?

-

Wat biedt het bedrijf?

Ervaring in het werken in een team op de servicedesk, in verschillende systemen en op verschillende vlakken van de IT

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder