E-commerce specialist

Be-Creative / Copycentre E-commerce specialist met creatief commercieel inzicht

We bieden een uitdagende en dynamische stageplek met een jong team waar jouw bijdrage van essentieel belang is. Jij kan daadwerkelijk het verschil maken! Bij ons heb je de ruimte om jouw geleerde skills toe te passen voor een écht doel. Ons speelveld? Als onderdeel van Den Boon Group opereren wij in wee boeiende sectoren: • B2B Webshops in de bouwsector, gespecialiseerd in kit en lijm - denk aan groei, innovatie en zakelijke klanten. • Lingerie Webshops zoals ‘Lingerievoorjou.nl' en onze nieuwkomer 'LAY.nl' - waar mode en detailhandel samenkomen. Je krijgt veel vrijheid om mee te denken in hoe jij denkt dat de webshops verder kunnen groeien. Vanuit ons ervaren team geven we je de begeleiding om jouw plannen ook echt uit te voeren. Zo zie je concreet het resultaat van jouw bijdrage. Groei jij met ons mee?

Naar wie zijn wij op zoek?

Student met passie voor e-commerce. Helpt ons bij het laten groeien van webshops, middels tools als Google Analytics, Google Ads, e.a. Commerciële blik op de markt, met oog voor concurrenten en strategie. Student denkt na over de inrichting van webshops (met name in Lightspeed) en voert deze uit, met User Experience en verkoop in het achterhoofd.

Wat biedt het bedrijf?

Be-Creative is een jong en hecht team. We lunchen iedere middag samen. Daarnaast hebben we vaak op vrijdagmiddag een borrel. Wij geven je begeleiding, maar zien je ook écht als teamlid. Je krijgt bij ons de ruimte om jouw skills toe te passen, en te ontwikkelen. Zo ontdek jij en waar je krachten liggen. • Je wordt onderdeel van een jong en hecht team • Je ziet concreet het effect van jouw bijdrage • Iedere week vrijdagmiddagborrel • Pooltafel voor de pauzes

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder