Allround medewerker IT systems and devices

IT Helpdesk VISTA college Medewerker Beheer IT-Helpdesk

Als Allround medewerker ICT heb jij technisch inzicht en werk je zorgvuldig volgens de voorgeschreven procedures aan ICT-vraagstukken. Je voelt je verantwoordelijk en draagt ook verantwoordelijkheid bij het werken met hard-, software en gegevens van anderen. Je werkt samen met collega’s en klanten waar nodig.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je hebt technisch inzicht en je werkt precies, met enthousiasme en zorgvuldigheid. Je gaat op verantwoorde wijze om met de hardware, software en gegevens van anderen. Je houdt je aan voorgeschreven procedures en geldende normen, arbo-, veiligheids-, privacy- en milieuvoorschriften. Je beschikt over de basisvaardigheden in TopDesk. Je werkt samen met collega’s en overlegt waar nodig. jij gaat klantvriendelijk en klantgericht te werk.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden jou een leuke en veilige werkplaats aan binnen onze organisatie. Je kan hier je vak leren en ervaring opdoen. Wij bieden jou de nodige begeleiding en stellen een e-learning module (Good Habbitz) beschikbaar waar jij jezelf kan professionaliseren. Stage- en reiskostenvergoeding is van toepassing.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder