Office & Management Support Specialist

Akker Makelaardij B.V.

De werkzaamheden bestaan o.a. uit telefoontjes beantwoorden, klanten ontvangen, afspraken inplannen en voorbereiden, agenda's beheren, brochure / verkooppresentatie maken tot de volledige aanmelding van een woning, klantcontact. Kortom, zeer divers. Bij aanvang maken we samen een plan van aanpak met werkzaamheden. Deze sluit aan op jouw (persoonlijke) leerdoelen: - Samenwerken en overleggen - Plannen en organiseren - Presenteren - Instructies en procedures opvolgen - Kwaliteit leveren - Dienstverlening

Naar wie zijn wij op zoek?

- Stressbestendig en nauwkeurig werken - Leergierig - Sociale-communicatieve vaardigheden - Plannen

Wat biedt het bedrijf?

- Hecht team: Team Akker Makelaardij bestaat uit een hecht team van 8 medewerkers. Verdeeld over de locaties in Heesch en Oss. - Fijne werkplek: Je krijgt een fijne werkplek ter beschikking met alles wat je nodig hebt om de werkzaamheden uit te voeren. - Lunch: de lunch wordt dagelijks verzorgd. - Stagevergoeding: je krijgt maandelijks een stagevergoeding.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

lees verder