Facilitair leidinggevende

Albron / Center Parcs Het Heijderbos

Wil jij aan de slag met jouw horecatalent? Bij Albron Center Parcs bieden we een unieke stageplek aan op verschillende Center Parcs parken in Nederland en België. Hier krijg je de kans om in de meerdere restaurants, keukens of supermarkt aan de slag te gaan met alles wat je al hebt geleerd én nog wil leren. Over Albron Center Parcs Bij ons draait het niet alleen om lekker eten, maar ook om een fantastisch team, een toegewijde stagebegeleider, en doorgewinterde leermeesters die jouw skills naar nieuwe hoogtes tillen. Ready to elevate your game? Een stage bij Albron Center Parcs Nieuwe kennis en vaardigheden opdoen binnen de horeca, op jouw niveau en tempo Praktijk ervaring in de restaurants of keukens, afhankelijk van jouw opleiding Samenwerken met jonge en ervaren collega’s in de restaurants, keuken en supermarkt

Naar wie zijn wij op zoek?

Wanneer is een stage bij Albron Center Parcs voor jou? Je volgt een mbo-opleiding niveau 1 t/m 4 Je hebt een passie voor de horeca of wil die ontdekken Je bent enthousiast, ambitieus, leergierig en gemotiveerd. Spreek je al een beetje Engels of Duits? Dat is mooi meegenomen en anders leren we het je graag!

Wat biedt het bedrijf?

"Onze menukaart voor jou Een stage met een flinke dosis vrijheid en uitdaging Stagevergoeding van €600 bruto per maand bij een werkweek van 38 uur Erkenning van onze restaurants, keukens en supermarkt door het kenniscentrum S-BB, wat betekent dat je kunt rekenen op goede begeleiding Volop ontwikkelkansen en mogelijkheden voor doorgroei binnen onze organisatie. Als het nodig is , verblijf je in onze stagebungalows op het park, inclusief toegang tot het zwembad en de bowlingbaan."

Wat ga je leren?

  • Verricht facilitaire werkzaamheden
  • B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
  • B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
  • B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
  • B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
  • B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
  • B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
  • B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
  • Voert beheerstaken uit
  • P2-K1-W1 Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening
  • P2-K1-W2 Voert contractbeheer uit
  • P2-K1-W3 Beheert financiën
  • P2-K1-W4 Stemt af met het management
  • Geeft leiding
  • P2-K2-W1 Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan
  • P2-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P2-K2-W3 Voert gesprekken met medewerkers

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder