E-commerce specialist

Le Nouveau Chef Medewerker E-commerce

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste stagiaire voor de volgende werkzaamheden: - Optimaliseren van ons online platform (Shopify); - Analyseren van de web performance - Ontwikkelen, onderhouden van website content in verschillende talen; - SEA campagnes uitrollen, analyseren en onderhouden (Google & Socials) - Verbeteren online vindbaarheid (SEO); - Ondersteuning bieden bij online marketingcampagnes Gewenste competenties en vaardigheden: Accuraat; Hands-on mentaliteit; Resultaatgericht en ambitieus; Creatief en proactief; Commerciële drive. Geïnteresseerd in een veelzijdige functie in een internationaal bedrijf? Vind je het leuk om bij een inspirerend en innovatief bedrijf te werken dat een gezonde groeiambitie heeft en steeds internationaler gaat werken, en ben je van mening dat je een positieve bijdrage aan ons bedrijf kunt leveren?

Naar wie zijn wij op zoek?

Analytisch, Flexibel, Creativiteit, Humor, Oog voor detail, gevoel voor mode, interesse in het opbouwen van een internationale community.

Wat biedt het bedrijf?

We zijn een klein hecht team, samen werken we hard en zoeken altijd naar nieuwe uitdagingen en kansen. We lunchen met elkaar aan een grote lunchtafel en delen dan de leukste verhalen met elkaar. Er is veel vrijheid en er zijn genoeg mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en ontplooien binnen onze organisatie met kans op een baan!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder