Kari's Crackers Creatieve marketing/communicatie stage met sociale impact
Creatieve marketing/communicatie stage met sociale impact Ben jij een creatieveling die houdt van voeding, online communicatie én heb jij liefde voor de mens en maatschappij? Sluit je aan bij ons team en help Kari’s Crackers naar nog meer bekendheid. Op dit moment zitten wij in een hele leuke periode. Je hebt dus geluk! De basis van het merk staat, onze online community groeit en de crackers worden goed ontvangen. Werkzaamheden Je maakt foto’s en video’s voor onze online kanalen zoals Instagram, Pinterest en de website. Je schrijft blogs en bedenkt lekkere recepten voor onze crackers. Je bedenkt leuke acties en samenwerkingen . Je helpt met het uitbouwen van de Kari’s Klubb. Een online community voor iedereen die houdt van gezonde voeding. En heb je zelf een leuk idee? Daar staan we altijd voor open!
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie ben jij Je vindt het leuk om foto’s en video’s te maken voor social media. Je hebt liefde voor de mens en maatschappij. Je wilt met je creatieve skills de wereld een beetje mooier maken. Je hebt affiniteit met (gezond) eten. Je doet een studie in de richting van communicatie, marketing, design of multimedia. Je zit in het 3e of 4e jaar van je studie.
Wat biedt het bedrijf?
Wat krijg je van ons De mens staat bij ons op nummer 1. Je krijgt een fijne en gezellige werkplek. We zijn bewust kleinschalig, hierdoor hebben wij alle tijd om je te begeleiden. Je krijgt ruimte om je eigen kwaliteiten te ontwikkelen. Je leert dingen over jezelf die je van tevoren niet had bedacht. Tussen de middag geniet je van een heerlijke lunch. Kari’s Crackers Kari’s Crackers is een sociale onderneming in Heino. Hier begeleiden we mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Wij geven hen een zinvolle werkplek en de ruimte om hun eigen kwaliteiten te ontwikkelen. Onze liefde voor “de cracker” is erg groot! Dag in dag uit bakken wij met veel liefde en overgave de lekkerste crackers, al zeggen we het zelf. Maar de mens is bij ons toch echt het allerbelangrijkste. Wij nemen dan ook geen mensen aan om crackers te bakken, maar bakken crackers om mensen aan te nemen!
Wat ga je leren?
- Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
- B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
- B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
- B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
- B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
- B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
- B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
- B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
- Positioneert en profileert zich in de markt
- B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
- B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat