Technische Unie B.V. (Junior) accountmanager, Assistent verkoop/retail, Commercieel medewerker, Vestigingsmanager groothandel
Jouw stage Je stage bij ons is leerzaam en leuk! Onze commerciële collega’s adviseren on- en offline over producten en diensten. Dit doen we vanuit de binnendienst, buitendienst en in onze winkel. Je draait mee in ons team en leert alles over klantcontacten, relatiebeheer, sales, winkelinrichting en servicegericht werken. Daarnaast bieden wij leuke opdrachten als het in kaart brengen van de markt, onderzoek naar productontwikkelingen of klantwensen. We bieden ervaren stagebegeleiders en je komt te werken in een betrokken en enthousiast team met een hoge tevredenheid, wat je stage extra leuk maakt. Daarnaast bieden we een goede stagevergoeding. Als stagiair hoor je er helemaal bij! Het servicecentrum (onze winkel) is geopend tussen 07.00 - 17.00 uur.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je volgt een commerciële mbo opleiding (niveau 2, 3, 4) en bent klantvriendelijk, enthousiast en een aanpakker.
Wat biedt het bedrijf?
Welkom bij Technische Unie. Professioneel, gedreven, leergierig, gezellig, sociaal en open, dat is de sfeer bij Technische Unie. We werken samen, staan open voor elkaars vragen en behandelen elkaar met respect. Samen met 2.000 collega’s vorm jij het hart van ons bedrijf. We leveren meer dan twee miljoen producten op het gebied van elektrotechniek, licht, datacommunicatie, installatiematerialen, sanitair, verwarming en klimaattechniek. Deze kopen we in en verkopen ze aan onze klanten. We zijn een commercieel, professioneel bedrijf waar zaken goed geregeld zijn voor zowel klanten als medewerkers. Zo bieden we klanten de nieuwste vormen van dienstverlening, bestelgemak met onze moderne website en overzichtelijke winkels. En is er voor collega’s veel ruimte voor eigen initiatief en ondernemerschap en we bieden interessante doorgroeimogelijkheden.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Geeft tactische input voor het vestigingsbeleid
- P5-K1-W1 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar groeimogelijkheden voor de vestiging
- P5-K1-W2 Levert input voor een vestigingsplan
- P5-K1-W3 Bewaakt een omzet- en kostenplan
- P5-K1-W4 Presenteert en profileert de vestiging in netwerken
- Coördineert operationele processen en werkzaamheden
- P5-K2-W1 Draagt bij aan het evalueren van het uitgevoerde vestigingsbeleid
- P5-K2-W2 Informeert collega's over trends, bedrijfsvoering en visie
- P5-K2-W3 Adviseert over de personeelsbehoefte
- P5-K2-W4 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P5-K2-W5 Coördineert de goederenstroom
- P5-K2-W6 Coacht en ondersteunt collega's bij werkzaamheden
- Voert een commercieel traject uit
- P5-K3-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P5-K3-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P5-K3-W3 Voert een verkoopgesprek
- P5-K3-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P5-K3-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P5-K3-W6 Bereidt de inkoop voor
- P5-K3-W7 Voert aftersales uit