Software Society Voor een leuke en leerzame leerplaats waar je kunt leren van professionals ben je bij ons aan het goede adres!
Voor ons kantoor in Helvoirt zijn wij op zoek naar een student voor onze ICT-helpdesk. Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit: - Gebruikers helpen bij hun automatiseringsproblemen - Beheer van computernetwerken en internetverbindingen - Het bewaken en oplossen van meldingen in het supportsysteem - Het gebruiksklaar maken van personal computer systemen - Het assisteren van collega's met hun werkzaamheden Bij deze werkzaamheden word je begeleid en bijgestaan door een praktijkopleider en opereer je als volwaardig helpdeskmedewerker.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Goede communicatieve vaardigheden - Engelstalig in woord en schrift - Een goede team spirit
Wat biedt het bedrijf?
Ons bedrijf biedt mogelijkheden om na je stage bij ons aan de slag te gaan. Bij je stage is inbegrepen dat je kunt ontbijten, lunchen en avondeten. Tevens kun je lekker genieten van onze bosrijke omgeving en genieten van de natuur, of voor de meer nerdy mensen (zoals wij onszelf graag noemen) gebruik maken van de flipperkast!
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat