Designstoel4u BV Uitdagende stageplek als E-commerce specialist bij een jong groeiend bedrijf (webshop)
Wij zijn opzoek naar een enthousiaste en sociaal vaardige student met feeling voor onlinecommunicatie en social media. Iemand die de Nederlandse taal goed beheerst, iemand die zelfstandig, nieuwsgierig en creatief is. Voor onze twee online webshops zijn wij opzoek naar een e-commerce topper die kan helpen bij het opzetten van de social media content, het aanleggen van nieuwe artikelen, het bewerken van foto's en het up to date houden van onze shops. Daarnaast voer je diverse ondersteunende taken uit voor onze marketingafdeling. Je komt terecht in een jong en dynamisch team. Je komt te werken op onze marketingafdeling en hebt een vast aanspreekpunt binnen de organisatie. Je wordt begeleid maar hebt ook de vrijheid en eigen input wordt altijd op prijs gesteld.
Naar wie zijn wij op zoek?
• Je volgt een opleiding in de richting van online marketing / e-commerce; • Je bent enthousiast, gemotiveerd, creatief en hebt affiniteit met de woonbranche; • Je bent commercieel ingesteld en communicatief vaardig; • Je bent goed in vormgeving en handig met diverse tools; • Je bent flexibel en denkt in oplossingen.
Wat biedt het bedrijf?
Een interessante stageplek in een jong en groeiend team in Hengelo waar je de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen. Wij horen ook graag wat jij wil leren tijdens je stageperiode. Er is ruimte voor eigen initiatieven en niet te vergeten: je ontvangt elke maand een mooie stagevergoeding. Er is veel afwisseling binnen de werkzaamheden, waardoor je een duidelijk beeld krijgt binnen onze organisatie en veel kunt leren. Wij vinden het belangrijk jij een leuke en leerzame stage hebt, waar je later met plezier op terug kan kijken.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen