Junior accountmanager

EBS Event & Brand Supplies Stage junior accountmanager in de evenementensector Internationaal

Wil jij graag meer sales ervaring opdoen binnen een jong, informeel en groeiend bedrijf? Ben jij iemand die graag met klanten in contact staat? Wil jij graag de fijne kneepjes van het vak leren? En wil jij hier zelf ook wat aan verdienen? Bij EBS bieden wij jou deze kans! Als (junior) accountmanager houd jij je bezig met alle voorbereidende werkzaamheden voor de personen in de buitendienst. Jij staat de klanten telefonisch te woord en helpt/adviseert hen waar nodig. Inkomende aanvragen worden verwerkt en onderhoudt het contact met deze bedrijven. Verder ga je zelf ook actief op zoek naar nieuwe potentiële klanten en start je zelf een marktonderzoek om nieuwe klanten binnen te halen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zijn op zoek naar commercieel talent. Je volgt momenteel een mbo opleiding richting de commerciële kant. Je beschikt over een goede dosis doorzettingsvermogen, je hebt de mentaliteit van een winnaar. Daarnaast beschik je over sterke communicatieve en sociale vaardigheden, je bent niet bang om de telefoon op te pakken en bedrijven te bellen. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en spreekt bij voorkeur ook goed Engels. Tot slot vinden wij het ook belangrijk dat je affiniteit met marketing hebt.

Wat biedt het bedrijf?

Klikt dit al interessant voor je? Dan ga je dit al helemaal leuk vinden. Bij EBS willen wij jou namelijk niet alleen de kans geven om je verder te ontwikkelen, maar willen we jou ook echt belonen voor je werk. Wij hanteren namelijk een aantrekkelijke bonusstructuur waar je ook als stagiair voor in aanmerking komt! Zo kun jij tijdens je stage al verdiensten realiseren. Verder zijn wij erg flexibel in de werktijden en heerst er een informele werksfeer op het kantoor. Je krijgt begeleiding van professionals in het vak om zo de gewenste doelen te behalen. Wij vinden het ook erg belangrijk dat wij een hecht team creëren. We sluiten de week dan ook af met een gezellige borrel!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder