Retailmanager

Fitwinkel Hengelo BBL - BOL Stage Leidinggevende team/afdeling/project bij Fitwinkel Hengelo

Als stagiair(e) op de Leidinggevende team/afdeling/project bij Fitwinkel ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je helpt klanten met adviseren in de winkel, product leveringen en service. Daarbij heb je oog voor de specifieke wensen en behoeften van elke klant, en zorg je dat iedereen naar tevredenheid geholpen wordt. Als stagiair(e) bij Fitwinkel Hengelo heb je een belangrijke rol in het verbeteren van onze dienstverlening en producten. Naast het directe klantcontact is het signaleren en doorgeven van klantfeedback een belangrijk onderdeel van je functie. Door goed te luisteren naar de behoeften en wensen van klanten, verzamel en analyseer je informatie die bijdraagt aan het verbeteren van onze dienstverlening. Daarnaast denk je als stagiair(e) actief mee over het verbeteren van onze klantenservice processen en systemen. Jouw frisse blik en input zijn daarbij zeer waardevol.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden? • Klantadvies en -ondersteuning via telefoon, e-mail en chat, inclusief klachtenafhandeling en passende oplossingen voor klanttevredenheid. • Opstellen van offertes voor zakelijke en particuliere klanten. • Mee op leveringen en montages. • Samenwerken met andere collega’s en andere afdelingen binnen Fitwinkel voor efficiënte klantenservice. • Meedenken en uitvoeren van verkoopacties en -strategieën. Bijdragen aan inkoopprocessen. • Bijdragen aan het juiste voorraadbeheer.

Wat biedt het bedrijf?

• Wij vinden het belangrijk dat jij je blijft door ontwikkelen. • Een leuke en informele werksfeer goede werktijden (10.00 – 18.00). • Flexibele pauzes. • Goede begeleiding vanuit de hele afdeling. • Een platte organisatie, elke deur staat voor je open. • Aantrekkelijke personeelskorting zodat jij ook fit, vitaal en lekker gezond bent. • Een vrijmibo en minimaal 2 personeelsfeesten per jaar.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee aan hospitality, advies en verkoop
  • B1-K1-W1 Ontvangt klanten en verleent service
  • B1-K1-W2 Voert (advies)gesprekken
  • B1-K1-W3 Handelt de verkoop af
  • B1-K1-W4 Ondersteunt het retailteam tijdens de werkzaamheden
  • Begeleidt retailondersteunende processen
  • B1-K2-W1 Begeleidt de goederenstroom
  • B1-K2-W2 Begeleidt de artikelpresentatie en/of visual merchandising
  • B1-K2-W3 Informeert retailteam over trends, bedrijfsvoering en visie
  • B1-K2-W4 Initieert en/of begeleidt verbeterprocessen binnen de eigen afdeling of vestiging
  • B1-K2-W5 Profileert de organisatie in de lokale markt
  • Voert taken omtrent personeelsmanagement uit
  • B1-K3-W1 Maakt werkplanningen
  • B1-K3-W2 Voert activiteiten uit ten behoeve van in- en uitstroom van medewerkers
  • B1-K3-W3 Voert activiteiten uit ten behoeve van beoordelen en ontwikkelen van medewerkers
  • B1-K3-W4 Voert activiteiten uit ten behoeve van het verzuimbeleid
  • Geeft tactisch leiding aan de eigen afdeling of vestiging
  • B1-K4-W1 Stelt doelstellingen op voor de eigen afdeling of vestiging
  • B1-K4-W2 Interpreteert beschikbare operationele gegevens voor strategische verbeteringen
  • B1-K4-W3 Onderzoekt nieuwe kansen

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder