Heutink ICT Hey jij! Zoek jij een stage in de IT-wereld waar we je klaarstomen voor het 'echte' leven? Check dan onze vacature!
Wat ga je doen? Als stagiair(e) maak je onderdeel uit van de eerste lijn binnen de afdeling Odin IT Servicecenter. Je hebt hierbij klantcontact via telefoon en e-mail. Gelukkig ook face to face, wel zo gezellig! Met jouw leergierige instelling en doorpakkersmentaliteit probeer je zoveel mogelijk vragen te beantwoorden en storingen direct te verhelpen. Wanneer je dit niet zelf kunt fixen, gebruik je jouw skills om een goede probleemanalyse te maken die je vervolgens vastlegt in een ticket en overdraagt aan jouw collega’s op de tweede lijn. Met jouw klantgerichte mentaliteit zorg je ervoor dat de klant, jouw collega dus, voortdurend op de hoogte wordt gehouden van lopende zaken. Je weet goed onderscheid te maken tussen belangrijke en iets minder belangrijke zaken. Met jouw helicopterview herken je trends bij binnenkomende vragen en verstoringen. Deze communiceer je binnen het team zodat er samen naar een structurele oplossing kan worden gekeken.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent student aan de MBO ICT opleiding, niveau 3/4; Je hebt een servicegerichte aanpak en doet er alles aan om jouw tickets met de juiste kwaliteit af te ronden; Op procesmatige wijze weet je incidenten en gebruikersvragen goed te borgen in het ticket registratiesysteem; Met je inventieve persoonlijkheid ben je in staat om vlot problemen op te lossen en zaken gedaan te krijgen; Met jouw praktijkgerichte aanpak verlies jij het doel niet uit het oog en draag je direct bij aan soepel lopende supportorganisatie.
Wat biedt het bedrijf?
Naast de ervaring en leuke collega’s bieden wij je een mooie stagevergoeding. Je bammetjes kun je thuislaten, want met je personeelskorting koop je een lekkere lunch beneden in ons restaurant. Daarnaast werk je op de mooiste locatie van Hengelo, in de toren naast de A1.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat