E-commerce specialist

EP Tummers (Hoofdkantoor) Wordt onderdeel van ons Marketing Team!

Ben jij op zoek naar een uitdagende stageplek? Dan ben je bij EP:Tummers aan het juiste adres! Samen met het Marketing team ga je een belangrijke bijdrage leveren aan de content op alle kanalen van de grootste elektronica vakspeciaalzaak van Limburg! Denk bijvoorbeeld aan het maken van social content, nieuwsbrieven en het actualiseren van onze webshop. Daarbij ben je echt onderdeel van het team en ervaar je hoe het is om in een commerciƫle omgeving bij te dragen aan de gestelde doelen. Uiteraard staat tijdens jouw stage je persoonlijke ontwikkeling centraal.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Je bent student en op zoek naar een meewerk stage richting Online Marketing - Je bent per september 2024 minimaal 32 uur per week beschikbaar. - Zelfstandig, proactief en in staat om te multitasken; - Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift;

Wat biedt het bedrijf?

- Je beheert onze social media kanalen (Instagram, Facebook en LinkedIn) en ondersteunt bij het maken en schrijven van de content. - Je zorgt ervoor dat er traffic naar de website komt en probeert het maximale uit je bezoekers te halen. - Je gaat aan de slag met e-mailmarketing - Je denkt mee over nieuwe marketing acties en campagnes. - Je ondersteunt bij allerlei voorkomende werkzaamheden op het gebied van online marketing

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder