Junior accountmanager

IdenTa B.V. Accountmanager in een team waar gezelligheid en teamgeest de belangrijkste elementen zijn !

Accountmanager - Junior Identa is een ICT-dienstverlener. De visie van het bedrijf is “iedereen moet kunnen werken waar hij wil”. Vanuit Heteren werken wij, met een compact team aan betrouwbare en hippe ICT-oplossingen voor onze nationale en internationale relaties. Bij identa ben je onderdeel van een enthousiast, ervaren en bovenal gezellig team. Met zijn allen verantwoordelijk voor een fijne klantervaring waarin werkenwaarjewilt voor onze relaties centraal staat. Sta je aan het begin van je sales carrière en ambieer je een uitdagende en zelfstandige commerciële buitendienstfunctie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid? Dan is dit de plek om te beginnen. Als Accountmanager Junior vorm je de spin in het web tussen onze klanten, leveranciers, ons projectbureau en de accountmanager. Je ondersteunt de accountmanager bij het beheer van de klantportefeuille en jullie benutten kansen om deze uit te breiden. Zo plan je afspraken, stel je offertes op, verwerk orders.

Naar wie zijn wij op zoek?

Een onderhanden of met succes afgeronde MBO-opleiding; MBO werk- en denkniveau, afgeronde commerciële opleiding is een pré Voldoende Interesse in ICT Je hebt lef en je bent gedreven om samen met de accountmanager resultaat te halen Je bent nieuwsgierig en vindt persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk Verantwoordelijkheidsgevoel; Een grote glimlach en veel zelfvertrouwen; Teamplayer; Goede communicatieve vaardigheden; Overtuigingskracht; Resultaatgericht; Ondernemersmentaliteit.

Wat biedt het bedrijf?

Een goed salaris; Fulltime dienstverband (40 uur, bij een onderhanden BBL opleiding 32 uur) 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur); Hardwerkende, prettige en loyale collega’s; Mogelijkheid tot het volgen van (vervolg)opleidingen; Een afwisselende baan; Doorgroeimogelijkheden; Een vriendelijke en open werksfeer waarin collega’s voor elkaar klaar staan om te helpen; Bijzondere teamuitjes.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder