Assistant Business Services

Kersten Hulpmiddelenspecialist Administratieve rol in een omgeving waarin je echt van toegevoegde waarde bent voor andere mensen.

Je neemt de telefoon aan, maakt orders aan, plant monteurs in en verzorgt de facturatie. Je communiceert duidelijk met klanten, zodat voldaan wordt aan de wederzijdse verwachtingen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Iemand die graag administratieve taken verricht en het leuk vindt om met de klant in contact te zijn. Maar bovenal: leergierig is.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening
  • P1-K1-W1 Voert facilitaire werkzaamheden uit
  • P1-K1-W2 Voert logistieke werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder