Kabeldirect B.V. Stagiair E-commerce Specialist
Als Stagiair E-commerce Specialist bij Kabeldirect werk je nauw samen met het team om de online aanwezigheid van het bedrijf te vergroten en de verkoop te stimuleren. Je werkt op de afdeling E-commerce en je taken omvatten onder andere websitebeheer, contentcreatie en data-analyse. Je helpt bij het beheren en updaten van de website, het toevoegen van nieuwe producten en het schrijven van boeiende productbeschrijvingen. Ook ondersteun je bij het creƫren van blogposts, het verrijken van content op platforms zoals Bol.com, en het analyseren van prestaties met tools zoals Google Analytics. Daarnaast krijg je de kans om ervaring op te doen bij verschillende afdelingen van het bedrijf, zoals inkoop, klantenservice en magazijn, wat je inzicht geeft in het totaalproces van een webshop. Deze leerplaats biedt een brede ervaring waarmee je je E-commerce vaardigheden verder kunt ontwikkelen en een goed beeld krijgt van het bedrijfsproces.
Naar wie zijn wij op zoek?
Interesse in E-commerce en digitale marketing. Goede communicatieve vaardigheden (beheersing Nederlandse taal) Oog voor detail. Leergierig, in staat om snel nieuwe kennis op te doen Kennis van onze producten is een pre maar niet vereist Ervaring met Adobe software is een pre maar niet vereist Zelfstandig en proactief.
Wat biedt het bedrijf?
Een dynamische leeromgeving met ruimte voor eigen initiatief. Brede kijk op het gehele e-commerce specialist gedurende de gehele customer journey. Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling en doorgroeien binnen Kabeldirect. Leuke werkgever voor op jouw CV!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen