Ittica Media Stage: online marketing - Leer hoe jij online groei kan realiseren met SEO, SEA en Social Media
Ben je aan het studeren en op zoek naar een leuke en leerzame stageplek? En ben jij een resultaatgerichte, bedenker en bouwer van (online) marketingcampagnes? Word jij uitgedaagd door het genereren van zoveel mogelijk conversies? En wil jij bouwen aan het succes van een jong en dynamisch team? Dan zijn wij op zoek naar jou! Bij Ittica Media krijg je de mogelijkheid om onder begeleiding van ervaren professionals veel kennis op te doen op het gebied van online marketing en leadgeneratie. Denk bijvoorbeeld aan het opzetten van complete SEO strategieën, het laten groeien van social media accounts en blootleggen van knelpunten op een webshop voor meer conversies. Daarnaast is er veel ruimte voor eigen initiatief en creatieve ideee¨n!
Naar wie zijn wij op zoek?
• Je bent een 3e of 4e jaars MBO of 2e tot 4e jaars HBO student • Je volgt een studie in de richting van communicatie, media, journalistiek, commerciële economie of marketing. • Je bent sterk in teamverband maar kan ook prima zelfstandig werken • Je bent leergierig en wil je kennis graag uitbreiden • Voorkeur: basiskennis van Google Analytics • Je hebt een gezonde dosis humor
Wat biedt het bedrijf?
• Een uitdagende stage in een jonge organisatie • De mogelijkheid om intern door te groeien na de stageperiode • Een plaats waar initiatief en creativiteit wordt gewaardeerd • Veel afwisseling in werkzaamheden en een grote diversiteit aan projecten • Een mooie werkplek waar een informele sfeer hangt • Energie die wij in jouw ontwikkeling stoppen
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid