Allround Assistant Business Services

Kroon Hoogezand Ben jij een organisatietalent met een vlotte telefoonstem en hou je ervan om het eerste aanspreekpunt te zijn?

In deze veelzijdige functie combineer je secretariële taken met het ontvangen van telefoontjes en bezoekers. Je ondersteunt collega's bij administratieve en organisatorische taken en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Geen dag is hetzelfde! Jouw taken zijn o.a. beantwoorden en doorverbinden van telefoongesprekken, verwelkomen van bezoekers en het bieden van koffie/thee, beheren van mailboxen en verwerken van correspondentie, ondersteuning van kleine evenementen en bijeenkomsten, administratieve ondersteuning van verkoop en postverwerking.

Naar wie zijn wij op zoek?

Ben jij een organisatorisch talent met scherp oog voor detail? Word jij blij van overzicht, structuur en ondersteunen van collega's? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat biedt het bedrijf?

Een veelzijdige en leuke leerbaan in een dynamische omgeving. Ruime opleidings- en doorgroeimogelijkheden: wij investeren graag in jouw ontwikkeling! Bij gebleken geschiktheid een vaste aanstelling.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
  • P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
  • P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
  • P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
  • P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder