Festivalweekend Hoorn Festivalweekend Hoorn & Venhuizen Marketing Media stage
Een fantastische multi disciplinaire festival marketing stage waar bij je alle facetten van het promoten van een evenement meekrijgt. Wat ga je doen? - Ondersteunen van het marketingteam & event producers op (online) marketinggebied - Socialmediastrategie ontwikkelen en/of finetunen - Beheren van social mediakanalen en inboxen - Contentkalender uitwerken en beheren - Aansturen en monitoren van influencercampagnes - Persberichten schrijven en versturen - Content maken in de voorbereiding, tijdens evenementen en activaties - Brainstormsessies opzetten en bijwonen - Nieuwe socialmediakanalen en trends ontdekken - Werken op zowel ons kantoor in Hoorn als op kantoor in Amsterdam - Aanwezig zijn bij festivals, op- en afbouw - Ondersteuning van de productieafdeling in aanloop naar events
Naar wie zijn wij op zoek?
Enthousiaste leergierige student die ambitieus is op het gebied van Mediamanagement. Dat kan zijn op gebieden als campagnes bedenken, merkactivaties, social media, out of home reclame, video, fotografie. Maar vooral ook zelf content maken met diverse (AI)-software, video, fotografie Beheersing van design software programma's zijn een pré. Grote interesse in AI-tools zoals maar niet uitsluitend chatgpt en midjourney is ook zeer welkom. Wat vragen we van jou? - HBO-werk- en denkniveau (MBO 4 ook mogelijk) - Minimaal 32 uur per week beschikbaar voor 6 maanden - Bij voorkeur in het bezit van Rijbewijs B - Relevante studieachtergrond - Affiniteit met marketing, social media en evenementen - Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een fantastisch half jaar waarin je alle facetten van marketing en communicatie kunt leren. Wij kijken heel erg naar de talenten van de studenten en proberen daar de stage op aan te passen. Een stage periode met regelmaat in de voorbereiding maar heerlijk all in onregelmatig tijden de weken op locatie bij de opbouw, afbouw en shows van de festivals die we doen. Festivals organiseren gaat over het leven vieren en mensen blij maken, dat maakt ons werk en bedrijf leuk en zijn we ook dankbaar voor dat we dit mogen doen.
Wat ga je leren?
- Adviseert over mediaproducten
- B1-K1-W1 Representeert het bedrijf
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W2 Achterhaalt wensen en behoeften van de (potentiële) opdrachtgever
- B1-K1-W3 Formuleert een passend voorstel ten aanzien van mediaproducten
- Bereidt de mediaproductie voor
- B1-K2-W1 Maakt een plan van aanpak (projectplan)
- B1-K2-W2 Plant de mediaproductie
- B1-K2-W3 Regelt de benodigde mensen en middelen
- Coördineert de mediaproductie
- B1-K3-W1 Coördineert de uitvoering van de mediaproductie
- B1-K3-W2 Coördineert de oplevering van de mediaproductie