Junior accountmanager

Arval B.V. Zoek jij een stageplaats waar je veel kan leren binnen een dynamische omgeving en collegiale sfeer? Stap in bij Arval!

Wij nemen onze stagiair(s) serieus. Als je bij ons stage loopt, kom je hier niet om de koffie rond te brengen of kopietjes te maken. Nee, je wordt echt onderdeel van het team. Zowel in de dagelijkse werkzaamheden als tijdens teamuitjes, want ook daar ga je natuurlijk gewoon bij mee. In korte tijd krijg je de mogelijkheid om veel te leren. En hier kun je helemaal je eigen draai aan geven. We bieden geen standaardprojecten of opdrachten, maar ondersteunen je bij projecten die voor jou ook interessant zijn. Of het een toffe stage wordt ligt dus echt helemaal aan jou. Maar we kijken wel graag met je mee. Want daar leren wij weer van. Zo houden we onszelf jong en weten we wat er speelt in de markt.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je past bij ons als stagiair als je nieuwsgierig bent. Je houdt van samenwerken en bent niet bang om vragen te stellen. Daarnaast: - volg jij een MBO-opleiding in een relevante richting. Wij kijken graag met jou mee naar de mogelijkheden binnen onze verschillende afdelingen; - beheers je de Nederlandse taal in woord en schrift; - ben je woonachtig in de omgeving van Utrecht.

Wat biedt het bedrijf?

Bij Arval BNP Paribas kun je je een belangrijke bijdrage leveren aan de successen en ontwikkeling van de organisatie en de liefde voor Automotive en mobiliteit mooi combineren. Omdat de beleving van de klant bij Arval voorop staat, maak je veel mensen blij met je werk. Dat geeft al veel voldoening. Behalve veel voldoening uit je werk, krijg je van ons ook: - stagevergoeding: voor een meewerkstage is dat € 450 bruto per maand op basis van 40 uur; - een stageplek waar je serieus genomen wordt; - een bedrijf met veel verschillende mensen om van te leren. Je hebt collega’s van allerlei leeftijden en met verschillende achtergronden; - de kans om jezelf te ontwikkelen binnen de automotive; - leuke extra’s: er altijd fris, sap en fruit klaar op kantoor en hebben we regelmatig leuke borrels of feestjes!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder