Leidinggevende team / afdeling / project

Bureau VanderVorm B.V. Projectcoordinator interieur & design.

Bureau vandervorm is een design projectinrichter. Onze projecten variren van complete verbouwingen tot het inrichten op basis van een ontwerp voor o.a. kantoren, scholen en horeca. Naast de verbouwing en het meubilair zorgen wij ook voor het meubelmaatwerk, wanden, vloeren en verlichting. Op onze afdeling Projectcordinatie bieden wij een leuke stageplek. Projectcordinatoren zijn verantwoordelijk van offerte tot en met uitlevering van onze projecten. Je maakt calculaties en offertes, doet de inkoop, zorgt voor de planning en bent verantwoordelijk voor de oplevering. Uiteraard gaan we je dit stap voor stap leren. Je begint met kleinere projecten zodat je die snel zelfstandig kunt doen. Je loopt met een senior projectcordinator mee met de grote projecten. Je gaat mee naar klanten en leveranciers.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je hebt bij voorkeur ervaring met of minimaal interesse in ontwerp & design. Je kunt goed samenwerken, bent creatief en wilt graag leren. Je bent nauwkeurig. Je kunt goed communiceren, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat biedt het bedrijf?

Bureau vandervorm is groots in inrichtingsprojecten en kleinschalig als team. Hierdoor zie en leer je veel. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. We zorgen als team voor onze projecten en klanten, maar lunchen ook dagelijks samen. Onze projecten zijn heel gevarieerd, bij grote corporate organisaties, bij scholen, bij de overheid en bij de MKB-ers. Wij werken volgens een vast proces waarin de stappen helder zijn. Hierdoor kun je het vak van projectcordinator ook in kortere tijd goed leren. De variteit aan klanten en inrichtingsvragen, maakt dat het proces nooit saai is.

Wat ga je leren?

  • Geeft direct leiding aan medewerkers/projecten
  • B1-K1-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • B1-K1-W2 Begeleidt medewerkers bij werkzaamheden
  • B1-K1-W3 Wisselt informatie uit met medewerkers (in werkoverleg)
  • B1-K1-W4 Bewaakt de voortgang van de werkuitvoering
  • B1-K1-W5 Communiceert met derden
  • B1-K1-W6 Administreert en archiveert gegevens
  • Voert uit en/of levert een bijdrage aan het personeelsbeleid
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W1 Adviseert over de personeelsbehoefte
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W2 Adviseert bij de werving en selectie van medewerkers
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W3 Adviseert bij het begeleiden t.a.v. het functioneren en het beoordelen van medewerkers

lees verder