Grand Hotel Beatrix
Als allround medewerker facilitaire dienstverlening in het Grand Hotel Beatrix werk je in de verschillende afdelingen van het bedrijf en sta je in direct contact met alle afdelingen. Je draagt verantwoordelijkheid voor het verwelkomen van gasten bij de Front Office en je zorgt er voor dat zij van begin tot eind een zorgeloos verblijf (zowel voor overnachtingen als diner en/of een vergaderbijeenkomst) ervaren – denk hierbij aan het verstrekken van informatie over de faciliteiten van het hotel, het maken van een restaurant reserveringen, en bovenal het constant meedenken vanuit het gastperspectief. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid ervaring op te doen in het ontbijt, bij onze vergaderzalen, onze bistro Meatclub en/of fine dining restaurant C’est la vie zowel in de keuken als in de bediening. Wij kijken samen met jou naar de verdeling over de verschillende afdelingen die voor jou werkt.
Wat ga je leren?
- Verricht facilitaire werkzaamheden
- B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
- B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
- B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
- B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
- B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
- B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten enleveranciers
- B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
- Organiseert de werkzaamheden
- P1-K1-W1 Stemt af met de leidinggevende
- P1-K1-W2 Plant werkzaamheden
- P1-K1-W3 Bewaakt het budget en te behalen doelen
- P1-K1-W4 Werkt met lerende medewerkers en stagiairs