Jan Luyken Hotel Amsterdam
- Naam Jan Luyken Hotel Amsterdam
- Leerbedrijf ID 100675461
- KvK naam Eden Hotel Jan Luyken Expl. mij B.V.
- KvK nummer 76565823
- KvK vestigingsnummer 000044339119
- Bedrijfsindeling Hotels e.d.
- Telefoon +31208517090
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 2
- Stage/bbl overeenkomsten -
Organisatieprofiel
- Omschrijving Eden Hotels is een Nederlandse hotelfamilie die al sinds 1947 met veel plezier zorgt voor lokale beleving en blijvende herinneringen voor onze gasten. Wij zitten met onze 14 hotels in alle leuke steden en verrassende plekken in Nederland. We weten alles van onze steden en zorgen ervoor dat de gast eigenlijk gewoon even één van ons is. We doen het allemaal net even iets anders, iets eh… prikkelender! Eigenwijs, persoonlijk, fris, uniek. Dat is Eden. Er staat wat te gebeuren in het Museumkwartier: super trots introduceren we het nieuwe Jan Luyken Hotel in Amsterdam! Dit stijlvolle en karakteristieke viersterren boetiekhotel opent haar deuren in de lente van 2021. Jan Luyken Hotel Amsterdam heeft 62 kamers en prijkt in een van de meest geliefde buurten van Amsterdam. Met de grote musea, het Concertgebouw, de P.C. Hooftstraat en het Vondelpark op loopafstand is het een toplocatie om de “chique” kant van onze hoofdstad te ontdekken. Het charmante hotel, dat gaat uitblinken in de bijzondere gastvrijheid en gevestigd is in een authentiek herenhuis, ligt tegenover het Rijksmuseum, Stedelijk Museum en het Van Gogh Museum.
- Informatie Leren & Werken Bij ons hoef je niet bang te zijn dat je de hele dag alleen maar koffie moet halen (nou, af en toe dan). Tijdens een stage bij Eden Hotels leer je de fijne kneepjes van het hospitality vak. Op zoek naar een stage of afstudeerplek? Bij Eden Hotels worden we extreem blij van enthousiaste en leergierige studenten die ons mooie vak willen leren. Herken jij jezelf hier best wel heel erg in? Check snel welke stages en afstudeerplekken we voor je klaar hebben staan. - Jij bent een échte perfectionista/o die op de details zit - Als jij een kamer binnenwandelt scan je altijd op wat er nóg beter kan - Je doet vaak net even iets meer dan van je wordt gevraagd
- Informatie Student Wat kun je van ons verwachten? - Alle ruimte om creativiteit, inzet, verantwoordelijkheidsgevoel, inzet en eigen initiatief te laten zien; - Een dynamische, prettige en collegiale werkomgeving; - Afwisselende en leerzame stage; - Korting op overnachtingen binnen de hotels van de Eden hotelgroep.
Jan Luyken Hotel Amsterdam
- Naam Jan Luyken Hotel Amsterdam
- Leerbedrijf ID 100675461
- KvK naam Eden Hotel Jan Luyken Expl. mij B.V.
- KvK nummer 76565823
Erkenningen
Sector: Horeca en bakkerij
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P2-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P2-K1-W1)
- Werkt mee in de bediening (P2-K1-W2)
- Werkt mee in de keuken (P2-K1-W3)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P2-K1-W4)
- Creëert en bewaakt sfeer (P2-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (P2-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (P2-K2-W1)
- Checkt de gast in (P2-K2-W2)
- Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf (P2-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (P2-K2-W4)
- Checkt de gast uit (P2-K2-W5)
- Maakt night audit rapportages van de omzet (P2-K2-W6)
- Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten (P2-K2-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer horeca) (90303)
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P3-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P3-K1-W1)
- Sluit het bedrijf af (P3-K1-W10)
- Ontvangt en informeert/adviseert de gast (P3-K1-W2)
- Neemt de bestelling op en serveert deze (P3-K1-W3)
- Maakt dranken serveergereed (P3-K1-W4)
- Bereidt gerechten (P3-K1-W5)
- Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast (P3-K1-W6)
- Creëert en bewaakt sfeer (P3-K1-W7)
- Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan (P3-K1-W8)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P3-K1-W9)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer cafe-bar) (90301)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer fastservice) (90302)
Sector: Toerisme en recreatie
Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
Voert administratieve processen uit (B1-K2)
- Houdt de voorraad bij (B1-K2-W1)
- Verzamelt en verwerkt informatie (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
Organiseert en voert activiteiten uit (B1-K3)
- Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten (B1-K3-W1)
- Bereidt de uitvoering van activiteiten voor (B1-K3-W2)
- Begeleidt activiteiten (B1-K3-W3)
- Rondt de activiteit af (B1-K3-W4)
Werkt in de gastvrijheidsbranche (B1-K4)
- Voert voorbereidende werkzaamheden uit (B1-K4-W1)
- Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten (B1-K4-W2)
- Adviseert gasten en registreert de bestelling (B1-K4-W3)
- Maakt dranken serveergereed (B1-K4-W4)
- Serveert de bestelling en ruimt af (B1-K4-W5)
- Creëert en onderhoudt de sfeer (B1-K4-W6)
- Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid (B1-K4-W7)
- Voert afrondende werkzaamheden uit (B1-K4-W8)
Equivalenten van deze opleiding
- Allround hospitality medewerker (26012)
- Hospitality (23341)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (B1-K1)
- Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K1-W1)
- Neemt bestelling op en serveert deze (B1-K1-W2)
- Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K1-W3)
- Creëert en bewaakt sfeer (B1-K1-W4)
- Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan (B1-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (B1-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (B1-K2-W1)
- Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in (B1-K2-W2)
- Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf (B1-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (B1-K2-W4)
- Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit (B1-K2-W5)
Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers (B1-K3)
- Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker (B1-K3-W1)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K3-W2)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K3-W3)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K3-W4)
Realiseert commercieel aanbod (B1-K4)
- Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten (B1-K4-W1)
- Promoot producten en diensten (B1-K4-W2)
- Stelt een passend aanbod op (B1-K4-W3)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (B1-K4-W4)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K5)
- Maakt een operationeel plan (B1-K5-W1)
- Plant en verdeelt werkzaamheden (B1-K5-W2)
- Begroot financiën (B1-K5-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K5-W4)
- Begeleidt en stuurt medewerkers aan (B1-K5-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K5-W6)
Equivalenten van deze opleiding
- International hospitality (23340)
- Leidinggevende international hospitality (26008)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Sector: Transport, scheepvaart en logistiek
Verleent service aan (internationale) passagiers/gasten (B1-K1)
- Informeert en assisteert passagiers/gasten (B1-K1-W1)
- Zorgt voor veiligheid en naleving van regels (B1-K1-W2)
- Werkt samen in een (internationaal) team (B1-K1-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers op de luchthaven (B1-K2)
- Niet uitvoerbaar: Handelt passagiers en bagage af (B1-K2-W1)
- Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanaf de grond (B1-K2-W2)
- Niet uitvoerbaar: Handelt bijzondere bagage af (B1-K2-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers in het vliegtuig (B1-K3)
- Niet uitvoerbaar: Bereidt de vlucht voor (B1-K3-W1)
- Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanuit het vliegtuig (B1-K3-W2)
- Niet uitvoerbaar: Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht (B1-K3-W3)
- Niet uitvoerbaar: Rondt cabinewerkzaamheden af (B1-K3-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening in de luchtvaart (23139)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23260)
- Luchtvaartdienstverlener (22129)
- Luchtvaartdienstverlener (25363)
- Luchtvaartdienstverlener (91850)
- Transport, scheepvaart en logistiek (79070)
Jan Luyken Hotel Amsterdam
- Naam Jan Luyken Hotel Amsterdam
- Leerbedrijf ID 100675461
- KvK naam Eden Hotel Jan Luyken Expl. mij B.V.
- KvK nummer 76565823
Contactpersonen (1)
-
Veronica Poli Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Zelfstandig medewerker travel & hospitalityRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenZelfstandig medewerker travel & hospitality, Leidinggevende travel & hospitality, Allround hospitality medewerker, Meewerkend horeca ondernemer, Manager / ondernemer horeca, Luchtvaartdienstverlener, Leidinggevende international hospitality
Leidinggevende travel & hospitality, Allround hospitality medewerker, Meewerkend horeca ondernemer, Manager / ondernemer horeca, Luchtvaartdienstverlener, Leidinggevende international hospitality