E-commerce specialist

boarnstream yachting Stage E-commerce

Als stagiair in Marketing & Communicatie werk je nauw samen met het team aan het ontwikkelen en uitvoeren van creatieve campagnes. Je krijgt de ruimte om te experimenteren met social media, contentcreatie en communicatie, en zult bijdragen aan zowel online als offline strategieën. Daarnaast help je bij het verzamelen van marketingdata, het analyseren van resultaten en de voorbereiding van communicatie-uitingen.

Naar wie zijn wij op zoek?

– Ondersteunen bij het ontwikkelen en uitvoeren van marketing- en communicatiecampagnes – Beheren van social media-accounts en het creëren van pakkende content – Het schrijven van teksten voor verschillende kanalen (website, social media, nieuwsbrieven) – Analyseren van marketing- en communicatieresultaten en het rapporteren hiervan – Meewerken aan het opstellen van communicatiemateriaal en presentaties – Ondersteunen van het verkoopteam en bijdragen aan klantgerichte communicatie

Wat biedt het bedrijf?

Een uitdagende en leerzame stage in een dynamisch en inspirerend bedrijf. Bij Boarnstream Yachting krijg je volop ruimte om jezelf te ontwikkelen en ervaring op te doen in marketing, communicatie en webdevelopment binnen een jonge en informele organisatie. Je ontvangt een stagevergoeding conform de HISWA CAO. Ben jij klaar voor een stage waarin jij echt het verschil kunt maken? Stuur je sollicitatie en motivatie naar marketing@boarnstream.com en wie weet gaan we snel met je in gesprek!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder