KPN Customer Support B.V.
- Naam KPN Customer Support B.V.
- Leerbedrijf ID 100079286
- KvK naam KPN B.V.
- KvK nummer 27124701
- KvK vestigingsnummer 000038433524
- Bedrijfsindeling Overige telecommunicatie
- Totale capaciteit 5
- Stage/bbl overeenkomsten 4
Organisatieprofiel
- Omschrijving KPN is de grootste telecom- en ICT-dienstverlener van ons land. Ons netwerk zit tot in de haarvaten van ons land. Wij hebben een duidelijke missie over hoe wij, met dat netwerk, Nederland verder kunnen helpen. We geloven in een samenleving waarin communicatietechnologie het leven verrijkt, completer en eenvoudiger maakt. In die samenleving wil KPN voor mensen, en organisaties de verbindende factor zijn. Thuis, op het werk en onderweg. Wij beschikken over de middelen en de techniek, over een betrouwbaar vast en mobiel netwerk. Met onze kennis en ervaring maken we onze diensten en producten voor iedereen toegankelijk; altijd en overal. We doen wat mensen van ons verwachten, maken het ongewone waar. KPN gelooft in technologie, in de kracht van communicatie in de kracht van verbinding. Wij zijn het netwerk dat heel Nederland verder brengt.
- Informatie Leren & Werken De stageplekken die wij aanbieden zijn binnen onze Servicedesk (veelal 1e lijns) voor de Groot Zakelijke markt. De afgelopen jaren hebben wij al veel stagiaires begeleid en bijna allemaal werden deze zeer positief bevonden door de stagiaires. Inhoudelijk ben je veelzijdig bezig en kom je als Servicedesk medewerker in aanraking met veel verschillende kanten van IT. Je komt in aanraking met de ITIL processen Incident management, Request Fulfilment en Problem Management en leert werken met verschillende tools en AD. Tijdens deze stage leer je om duidelijk te communiceren en ben je dagelijks bezig met klanten. Daarnaast ben je onderdeel van een team en werk je samen met anderen. Hierdoor leer je niet alleen om je theorie in de praktijk toe te passen maar maak je ook een groei door als persoon. Naast Servicedesk werk zijn er mogelijkheden om andere taken op te pakken als extra of hier mee in aanraking te komen. Dit vraagt wel van je dat je dit zelf aangeeft en proactief bent als je eenmaal hier stage loopt.
- Informatie Student Omdat wij al jaren ervaring hebben met thuiswerken kunnen wij ook in deze tijd waarin we met COVID-19 te maken hebben een goede stageplek bieden. Om jou goed op te vangen vinden de eerste weken van begeleiding op kantoor plaats. Binnen KPN zijn alle nodige maatregelen getroffen die nodig zijn om dit op een verantwoorde wijze te doen. Aan alle stagiairs bieden we een leuke en sfeervolle stageplek in een groot en professioneel bedrijf met volgende aanvullende voordelen: - Leuke collega's die bereid zijn om je alle ins en outs te leren van het servicedesk vak. - Stagevergoeding - Goede bereikbaarheid (naast station Maastricht) - Eventuele flexibiliteit in uren (start-eindtijden) - Hoge mate van zelfsturendheid - Leuke initiatieven voor en door medewerkers - Gratis koffie of thee (op kantoor) Een stage plek bij KPN zorgt ervoor dat jij een mooi bedrijf op je cv hebt staan en geeft je een mooie basis voor je verdere loopbaan.
KPN Customer Support B.V.
- Naam KPN Customer Support B.V.
- Leerbedrijf ID 100079286
- KvK naam KPN B.V.
- KvK nummer 27124701
Erkenningen
Sector: ICT
niveau 3 / 1-11-2016
Ondersteunt gebruikers (B1-K1)
- Handelt meldingen af (B1-K1-W1)
- Instrueert gebruikers (B1-K1-W2)
- Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices (B1-K1-W3)
Beheert de infrastructuur (B1-K2)
- Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W1)
- Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K2-W2)
Beheert applicaties (B1-K3)
- Adviseert over, installeert en configureert applicaties (B1-K3-W1)
- Onderhoudt applicaties (B1-K3-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- ICT- en mediabeheer (23089)
- ICT-medewerker (22094)
- ICT-medewerker (Medewerker beheer ICT) (95070)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- IT systems and devices (23244)
- Medewerker beheer ICT (25191)
- Medewerker beheer ICT (90230)
niveau 2 / 25-1-2024
Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K1)
- Maakt devices gebruiksklaar (B1-K1-W1)
- Installeert, configureert en onderhoudt software (B1-K1-W2)
- Monteert en/of configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen (B1-K1-W3)
Handelt ICT-meldingen af en communiceert hierover (B1-K2)
- Neemt ICT-meldingen aan en handelt deze af (B1-K2-W1)
- Overlegt en stemt af met derden (B1-K2-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- ICT support (23090)
- ICT support (23246)
- ICT support (23400)
- ICT-medewerker (22094)
- ICT-medewerker (Medewerker ICT) (95060)
- Informatie en communicatietechnologie (79050)
- Medewerker ICT (25192)
- Medewerker ICT (90360)
- Medewerker ICT support (25607)
KPN Customer Support B.V.
- Naam KPN Customer Support B.V.
- Leerbedrijf ID 100079286
- KvK naam KPN B.V.
- KvK nummer 27124701
Contactpersonen (2)
-
Michel van Loo Contactpersoon BPV, Praktijkopleider Medewerker ICTRollen
Contactpersoon BPV, Praktijkopleider
OpleidingenMedewerker ICT
-
Roel Sweelssen Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV