Proluca Interiors E-commerce Stage bij Europa's meest exclusieve interieur shop
Wil jij eerste stappen zetten of kennismaken in de wereld van E-commerce? En vind jij het leuk om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste online ervaring krijgen? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven E-commerce specialist! In deze rol krijg je goede begeleiding om je werkzaamheden zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren, en leer je werken met onze interne systemen. Je kan actief meedenken hoe wij onze prachtige collectie van producten op een zo goed mogelijke manier kunnen presenteren op onze website. Je helpt met het constant uitbreiden van onze producten online, en zorgt dat de product informatie altijd up to date is. Je leert hoe je website bezoeker gedrag kan analyseren, en hier op anticiperen. Ook krijg je de mogelijkheid om te helpen en te leren met het opzetten van online marketing campagnes - denk hierbij aan campagnes op het gebied van SEA, On-site marketing, Email-marketing en social media.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je hebt affiniteit met interieur, en wilt graag meer leren over e-commerce. Je vindt het leuk om je vast te bijten in opdrachten en deze van kop tot staart af te ronden. Daarnaast heb je interesse in online marketing, social media en website-optimalisatie.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een leerplaats waarin je veel kan leren over alles omtrent e-commerce. Je zal direct samenwerken met de Head of E-commerce, en hierdoor van dichtbij veel kunnen opdoen, meewerken en leren!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen