Daarom Stage Vacature Account Manager
Je begint rond 9 uur. Tijdens de wekelijkse teammeeting hoor je waar je collega's mee bezig zijn en vertel je ons waar jij mee aan de slag gaat die week. Daarna komen jij, Chris (Commercieel Directeur) en Minnie (Recruitment Marketeer) even bij elkaar om de dag te bespreken. Daarna zet je de nieuwe sollicitaties in het systeem. Vervolgens ga je het internet afstruinen naar leuke Human Resources (HR) vacatures. Aansluitend maak je een bellijst en pak je de telefoon op om te gaan acquireren voor de door jou gevonden vacatures. Is er nog geen kandidaat gevonden voor die ene HR Adviseur vacature? Dan is de kans groot dat de potentiële opdrachtgever dus openstaat voor kandidaten vanuit Daarom! Rond 12 uur lunchen wij met het hele team. We zijn lekker uitgesproken en houden van humor. Daarna gaat je focus naar het vinden van de juiste kandidaat voor die HR Adviseur rol op LinkedIn. Misschien heb je zelf nog wel een idee waar we de ideale kandidaat kunnen vinden? Top! 17 uur: kladiladi
Naar wie zijn wij op zoek?
Jij herkent jezelf in de volgende punten -Je legt makkelijk contact met (nog onbekende) mensen; -Je bent goed in het overtuigen en vindt het leuk om te onderhandelen; -Je bent nieuwsgierig en wilt dus precies weten welke ambities, wensen en competenties een sollicitant heeft, en wat de opdrachtgever zoekt; -Je bent nuchter, direct en houdt ook wel van een beetje humor. Dit zoeken wij -Je bent bezig met een MBO4-opleiding in een commerciële richting; -Je bent op zoek naar een stage vanaf januari of februari 2025; -Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar voor 5 – 12 maanden.
Wat biedt het bedrijf?
-Een stagevergoeding van €350,- op basis van een 40-urige werkweek; -Een moderne werkplek op 10 minuten loopafstand van Leiden Centraal; -Een diepgaand inwerktraject, continu goede begeleiding en regelmatige feedbackgesprekken; -Coaching zodat je je gespreksvaardigheden kunt verbeteren; -Goede kennis over de ins en outs in de (corporate) recruitmentwereld, gepaard met leuke humor (vinden wij zelf).
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid