Zelfstandig medewerker travel & hospitality

TravellingAlbania Medewerker Boekingen & Back Office voor ons reisbureau

e gaat je bezig houden met het boeken van reizen, het maken van uitwerkingen en planningen voor klanten; je hebt contact met accommodaties; diverse leveranciers van huurautos en excursies; maakt planningen voor het in de gaten houden van alle diensten die we aan onze klanten leveren; je schrijft/corrigeert teksten op de website of social media; Je bent/wordt een spierpunt voor het draaiend houden van de backoffice van ons reisbureau.

Naar wie zijn wij op zoek?

Secuur werken; goede beheersing van de Nederlandse taal; goede communicatie vaardigheden; goed in zakelijk e-mail schrijven; goede beheersing van de Engelse taal; goed kunnen werken met excel en andere office vaardigheden.

Wat biedt het bedrijf?

We zijn op zoek naar een goede kracht die zich verder wil ontwikkelen in de toerisme. We bieden je intensieve begeleiding en uitzicht naar een vaste baan.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

lees verder