Hijdra.com Gezellige stageplek voor een enthousiaste en leergierige student
Je gaat aan de slag op de afdeling Sales, waar je volle bak bezig zult zijn met het onderhouden van relaties door voornamelijk telefonisch contact. Daarnaast heb je een aantoonbare affiniteit met online marketing en loop je voor op de rest betreffende social media. Je richt je stage-opdracht zo in, dat deze ook een zichtbare bijdrage aan het bedrijfsproces opleveren. Je wordt vanzelfsprekend begeleid door een van onze accountmanagers, maar we gaan er van uit dat je zelfstandig aan de slag kan gaan. Verdere werkzaamheden tijdens je stageperiode: - Dagelijkse ondersteuning in lopende projecten en activiteiten. - Ondersteuning bij onze klantenservice. - Actief meedenken en -werken aan online acties. - Ondersteuning bij onze eigen bezorgservice. Wat wij zoeken Je volgt een relevante MBO opleiding, spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en bent communicatief vaardig. Je bent gedreven, kunt goed zelfstandig werken en beseft dat er bepaalde targets behaald moeten worden.
Naar wie zijn wij op zoek?
Enthousiast om in team te werken met als doel een tevreden klant. Klantcontact correct vastleggen in CRM. Nauwkeurig invoeren en verbeteren van klantgegevens
Wat biedt het bedrijf?
Bij hijdra.com streven we naar een werkomgeving waarin welzijn en werkplezier centraal staan. Onze slogan is niet voor niets: "Hijdra.com creert de ideale werkomgevingā€¯. Onze missie is om werkgevers te helpen het beste uit hun team te halen door een ergonomisch verantwoorde en plezierige werkplek te creren. We bieden jouw een stageplek waarin we het belangrijk vinden dat je een goede stage kan lopen. We communiceren graag open, zodat je weet wat er van je verwacht wordt en zodat je weet wat je van ons kunt verwachten. Al veel studenten ging je voor. Wij hebben dus de nodige ervaring met het begeleiden van student. En daarom weten we ook dat het voor jou belangrijk is om voldoende tijd, ruimte en begeleiding te krijgen om aan je stage opdrachten te werken. Benieuwd of hijdra.com wat voor jou is? Kom gerust langs voor een eerste indruk en een kop koffie!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat