Cook And Pan E-commerce bij Cook and Pan, EcoRain en Sani24 - Klaar om te schitteren in E-commerce? Grijp deze kans!
Als E-commerce student speel je een cruciale rol in ons team, met de nadruk op webshopoptimalisatie. Samen met ervaren professionals ontwikkel je vaardigheden in branding, e-mailmarketing en vooral SEO. Je start de dag met een overleg en gaat hands-on aan de slag met het verbeteren van de online zichtbaarheid. Op de E-commerce afdeling denk je actief mee over branding en ben je verantwoordelijk voor e-mailmarketing. De focus ligt voornamelijk op het beheersen van SEO-technieken, met persoonlijke begeleiding om je te ontwikkelen tot een competente E-commerce professional.
Naar wie zijn wij op zoek?
In de wereld van e-commerce is er altijd ruimte voor groei en innovatie. Als stagiaire is het essentieel om analytisch te zijn, zodat je de data kunt interpreteren en gebruiken om effectieve strategieën te ontwikkelen. Daarnaast is creativiteit een waardevolle troef bij het bedenken van boeiende content en het ontwerpen van aantrekkelijke advertenties of SEO activiteiten. Maar bovenal is leergierigheid de sleutel tot succes. Bij ons krijg je de kans om je kennis te verbreden en nieuwe vaardigheden te ontwikkelen in een dynamische en stimulerende omgeving. Grijp deze kans en laat jezelf groeien in de wereld van e-commerce!
Wat biedt het bedrijf?
Bij ons bieden we een stimulerende omgeving voor jonge talenten met een passie voor e-commerce. Je krijgt toegang tot ons moderne bedrijfspand, uitgerust met alle benodigde apparatuur en softwareprogramma's om te excelleren. Daarnaast heb je direct contact met onze marketingbureaus, waardoor je kunt leren van experts in het vakgebied. Volop mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei liggen voor je klaar, inclusief de kans om verantwoordelijkheid te dragen binnen projecten. En natuurlijk bieden we een stagevergoeding aan als blijk van waardering voor jouw inzet en talent! Kom bij ons en laat jezelf groeien in de wereld van e-commerce.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat