A Fish Named Fred A FISH NAMED FRED - GRAPHIC DESIGN
Wil jij prints maken die over de hele wereld verkocht worden? A Fish Named Fred is een dynamisch mannenmodemerk, gericht op de unieke, uitgesproken man. Bij A Fish Named Fred zitten we vol verrassingen en gaan we gave samenwerkingen aan. Onze collectie omvat: blazers, gilets, shirts, broeken, schoenen, sokken, polo's, underwear en knits. Daarnaast produceren we bier en wijn, en is er een meubellijn in ontwikkeling. Kortom, een compleet mannenmode lifestyle brand. Van marketing tot productie, we hebben alle expertise in huis om steeds weer een uniek verhaal te creëren. Kom stage lopen bij ons en maak kans om iconische prints te ontwerpen die wereldwijd verkocht worden. - Grafische ontwerpen maken voor de collectie in de vorm van prints/dessins - Je ontwerpt artworks en designelementen van displays tot verpakkingen - Het maken en editen van video clips - Samenwerken met verschillende afdelingen (marketing / design) - Brochures & advertenties vormgeven - En nog veel meer!
Naar wie zijn wij op zoek?
- MBO of HBO opgeleid - Je bent in het derde of vierde jaar van een relevante opleiding op het gebied van vormgeving - Passie voor fashion - Moeiteloos overweg kunnen met programma’s als Photoshop, Indesign en Illustrator is een must. - Goede communicatie skills - Je bent goed in zelfstandig werken, leergierig, pro-actief, enthousiast en kunt goed tegen feedback
Wat biedt het bedrijf?
Tijdens deze fulltime stage ondersteun jij het graphic design team en het marketing team met alle dagelijkse werkzaamheden. De perfecte kandidaat heeft kennis en oog voor vormgeving en compositie. De basis van het adobe pakket is voor jou niks nieuws en wij gaan jou helpen dat naar een hoger niveau te tillen! Daarnaast kom je te werken in een energiek team met ervaren collega’s die jou de ins en outs van fashion, vormgeving, design en marketing leren. Je wordt echt onderdeel van ons team.
Wat ga je leren?
- Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
- B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
- B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
- B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
- B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
- B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
- B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
- B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
- Positioneert en profileert zich in de markt
- B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
- B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)