Bewegingsagoog

AMO actieve opvang BV Enthousiaste begeleider in de zorg gezocht

De student sluit aan bij de individuele en/of groepsbegeleiding. Begeleiders halen de deelnemers thuis of op school op en bieden daarna verschillende actieve, creatieve en muziek activiteiten aan. Zowel binnen als buiten en zowel op ons eigen terrein als externe activiteiten. Na de activiteit worden de deelnemers naar huis gebracht door de begeleiders. Over de deelnemers wordt na elk begeleidingsmoment een rapportage geschreven waarna de werkdag afgesloten is.

Naar wie zijn wij op zoek?

We zoeken stagiaires die stevig in hun schoenen staan, aangezien de doelgroep de grenzen kan opzoeken. Daarnaast iemand die enthousiast is en onze deelnemers kan motiveren en enthousiasmeren. Ook moet je voor jezelf durven opkomen en vragen durven stellen.

Wat ga je leren?

  • Aanbieden van een les of training
  • B1-K1-W1 Bereidt een les of training voor
  • B1-K1-W2 Voert een les of training uit
  • B1-K1-W3 Begeleidt en instrueert SB-deelnemers
  • B1-K1-W4 Evalueert de les of training
  • Organiseren en uitvoeren van een toernooi of evenement
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W1 Bereidt het toernooi of evenement voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Voert een toernooi of evenement uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Evalueert het toernooi of evenement met het team
  • Aanbieden van een bewegingsagogisch-programma op basis van een ondersteuningsplan
  • P4-K1-W1 Stelt de ondersteuningsvraag en doelstellingen voor een bewegingsagogisch-programma vast
  • P4-K1-W2 Stelt een bewegingsagogisch-programma op
  • P4-K1-W3 Voert het bewegingsagogisch-programma uit
  • P4-K1-W4 Monitort de voortgang van het bewegingsagogisch-programma
  • Coördineren van SB-(deel)projecten
  • P4-K2-W1 Stelt een projectplan op voor een SB-(deel)project
  • P4-K2-W2 Coördineert het SB-(deel)project
  • P4-K2-W3 Monitort de uitvoering van het SB-(deel)project

lees verder