MUCHO GUSTO BV Leerplek Marketing & E-commerce bij MUCHO GUSTO®: Duik in de Wereld van Exclusieve Mode!
Voor het Marketing & E-Commerce team zijn wij op zoek naar een fulltime stagiair voor een periode van 3-6 maanden. Een creatieve, enthousiaste aanpakker met feeling voor styling. Leer alles wat erbij komt kijken om een succesvolle webshop te runnen en help ons mee aan ons merk te bouwen. De stage is dynamisch waardoor je inzicht zal krijgen in alle aspecten van marketing, content en e-commerce. Waar ga jij je mee bezighouden? • Ondersteunen van het e-commerce & marketing team; • Creëren van onze wekelijkse B2C en B2B nieuwsbrieven (E-mail Marketing); • Assisteren bij het opzetten van Facebook & Instagram advertenties; • Ondersteunen bij social media; • Creëren van creatieve concepten voor onze communicatiekanalen, door het samenbrengen van design, tekst en onze collecties; • Assisteren bij onze SEO-activiteiten; • Analyseren van algemene zakelijke en online marketingresultaten (Google Analytics Meta Advertising, Google Ads).
Naar wie zijn wij op zoek?
Naar welke kwaliteiten zijn wij nog meer op zoek? •Je bent student, bij voorkeur in de richting van een marketing, communicatie, digitale marketing of mode gerelateerde studio (MBO of HBO); •Je hebt interesse in mode, marketing en e-commerce; •Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden; •Je kunt zelfstandig werken en bent proactief; •Je bent ondernemend en resultaatgericht; •Je werkt graag in een klein team en kunt goed samenwerken; •Je hebt enige ervaring met SEO, Wordpress, Adobe Package, Photoshop, InDesign en Illustrator
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden: •Een afwisselende, uitdagende stage binnen een creatief bedrijf met groei ambities. •Een dynamische en gezellige werksfeer - geen dag is hetzelfde. •Een marktconforme stagevergoeding. •Alle vrijheid om jezelf te ontwikkelen. •Zelfstandige taken en verantwoordelijkheden. •Kans op een vaste aanstelling.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen