Open Line Consultancy B.V. Servicedesk Consultant
Samen met jouw team zorg je ervoor dat je de eindgebruikers van onze klanten dagelijks ondersteunt bij hun vragen en meldingen. Je lost 1e en 2e lijns incidenten op en voert, afhankelijk van jouw kennisniveau, zelfstandig changes door. Maar het belangrijkste is dat jij de warme stem van Open Line bent, jij bent het eerste aanspreekpunt zowel telefonisch als per chat.
Naar wie zijn wij op zoek?
Jij bent behulpzaam, collegiaal en spreekt en schrijft vloeiend Nederlands.
Wat biedt het bedrijf?
Bij de servicedesk leer je onze organisatie en onze klanten als geen ander kennen én kun jij je volop blijven ontwikkelen. Een top plek om veel kennis op te doen om mooie stappen te kunnen maken! Daarnaast krijg je een stagevergoeding van € 350,- per maand en reiskostenvergoeding van € 0,23 per km.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid