Bessems Marketing Service MARKETING EN COMMUNICATIE STAGE IN MAASTRICHT
Bessems Marketing Service is een allround marketing bureau in Maastricht. Dagelijks houden wij ons bezig met het ontwerpen van huisstijlen, het designen van websites, het beheren van social media kanalen en het maken van foto's en video's. Kortom, wij zijn creatief bezig en men omschrijft ons als ''van alle markten thuis’’. Door onze ervaring geven wij vorm aan het product of dienst van onze klant, zodat hun op een effectieve manier klanten kunnen aantrekken en binden.
Naar wie zijn wij op zoek?
Om als stagiaire te starten bij Bessems Marketing Service moet je wel over bepaalde vaardigheden beschikken. Graag zien we het volgende terug in onze stagiaire: - Je bent open minded; - Je bent kritisch; - Oog voor detail en creativiteit; - Kan werken met computers; - Je bent een gedreven persoon die graag samenwerkt; - Goede beheersing van de Nederlandse taal; - Het is een pré als je kan werken met Adobe programma’s zoals InDesign of Photoshop; - Je wilt waanzinnig graag leren en bent bereid om jouw kennis te delen met collega’s.
Wat biedt het bedrijf?
Bessems Marketing Service biedt een leuke uitdagende stage met doorgroeimogelijkheden. Je werkt op een veilig locatie binnen een hecht team. Er wordt rekening gehouden met jou als stagiaire om je alles te leren binnen deze branche. We bieden voldoende mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen binnen het bedrijf.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen