Mabi City Centre Hotel
Als Guest Happiness Server ben je hét aanspreekpunt voor onze gasten en relaties, het visitekaartje van onze hotels. Jij zorgt ervoor de gasten zich thuis voelen, bij een hotel van LBG Hotels blijf je namelijk niet ‘zomaar’ slapen, hier kom je naartoe voor een dosis nieuwe energie en inspiratie. Je krijgt energie van het afwisselend werken in één van de LBG Hotels in Maastricht, bijvoorbeeld Townhouse, Mabi of Kaboom Hotel. Verantwoordelijkheid neem je graag, zowel aan de front office als achter de schermen. Jij houdt ervan om je eigen visie en inbreng te delen zodat wij ieder verblijf continu beter kunnen maken. Met gasten een onvergetelijk verblijf verzorgen en operationeel alle zaken dagdagelijks managen weet je wel raad.
Naar wie zijn wij op zoek?
Jij.... - kent alle hotspots in de buurt en geeft gasten de beste local tips; - bezorgt gasten een gepersonaliseerd en onvergetelijk verblijf; - controleert reserveringen, - checkt gasten in en uit; - doet administratieve werkzaamheden, zoals betalingen verwerken maar ook voorraad beheren en bestellingen plaatsen; - checkt het werk van de housekeeping; - bent het aanspreekpunt van de housekeeping; - genereert en beantwoord reviews; - zet je altijd voor minimaal 100% in en werkt graag met wisselende diensten; - hebt ervaring met gastvrijheid verlenen; - deelt graag en proactief jouw ideeën om gasten een onvergetelijk verblijf te bieden; - ziet jezelf werken binnen een dynamisch jong bedrijf; - vindt het leuk om een uitdaging aan te gaan en oplossingsgericht te denken; - hebt een goede beheersing van tenminste de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, bij voorkeur nog een andere taal; - bent een teamplayer met een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel.
Wat biedt het bedrijf?
Werken bij één van onze concepten betekent dat je automatisch lid wordt van de LBG Heroes. Een team van zo’n 100 jonge hospitality professionals die uitblinken in gastvrijheid en garant staan voor een informele werkomgeving met een flinke dosis fun. Werken bij LBG Hotels betekent meer dan alleen maar een prima stageplek. Bij ons krijg je volop de ruimte om bij te leren en door te groeien. Voor alle LBG Heroes is er een kortingsprogramma voor zowel jijzelf als je vrienden en familie. Last but not least zijn de LBG Hero ‘personeelsuitjes’ om niet te missen. We werken in een informele setting. We houden van je eigen inbreng en stimuleren je om deze proactief te delen, zodat jij je verder kunt ontwikkelen en samen met jou ook LBG Hotels. We zijn een groeiende organisatie en doen dit dankzij en samen met ons team. Wil jij een uitdaging waarin je een bijdrage kunt leveren aan groei en waarin je ook zelf kan doorgroeien? Dan biedt LBG Hotels jou de unieke kans.
Wat ga je leren?
- Verleent service aan (internationale) passagiers/gasten
- B1-K1-W1 Informeert en assisteert passagiers/gasten
- B1-K1-W2 Zorgt voor veiligheid en naleving van regels
- B1-K1-W3 Werkt samen in een (internationaal) team
- Begeleidt (internationale) passagiers op de luchthaven
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W1 Handelt passagiers en bagage af
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanaf de grond
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Handelt bijzondere bagage af
- Begeleidt (internationale) passagiers in het vliegtuig
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Bereidt de vlucht voor
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanuit het vliegtuig
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt cabinewerkzaamheden af