Leidinggevende travel & hospitality

NH Maastricht Stage Duty Management

What are you going to do? Tijdens deze leerzame stage maak je kennis met alle facetten van het hotelwezen. In eerste instantie doorloop je alle afdelingen en word je ingewerkt. Daarna vervul je zelfstandig de rol van Manager on Duty. Je maakt onderdeel uit van het Management Team en bent het eerste aanspreekpunt voor gasten. Je assisteert gasten met uiteenlopende vragen, verzoeken en klachten en je springt, indien nodig, bij op andere afdelingen. Jij kent het hotel, je collega’s en de gasten als geen ander waardoor je kennis en vaardigheden op het gebied van Hotel Management snel ontwikkeld worden

Naar wie zijn wij op zoek?

What's in it for us? • Je bent een enthousiaste persoonlijkheid; • Je bent flexibel maar je staat ook stevig in je schoenen; • Verder ben je servicegericht, durf je beslissingen te nemen en beheers je de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel in woord als in geschrift; • Je kunt goed zelfstandig werken, maar je vindt het tevens prettig om in een team te werken; • Handel jij doortastend en denk je in oplossingen in plaats van problemen? Dan ben jij de persoon naar wie wij op zoek zijn!

Wat biedt het bedrijf?

Whats in it for you? • Een bruto stagevergoeding van € 750 per maand, altijd op tijd gestort; • NH University: diverse opleidings- en (internationale) ontwikkelingsmogelijkheden; • Nationale en internationale carrièremogelijkheden; • Aanbrengbonus van € 500- bruto als jij een nieuwe collega aandraagt; • Wereldwijd overnachten in de hotels van onze keten voor €36,- of €72,- euro per nacht en 30% korting in onze restaurants/bars; • Kortingen tot 25% voor jouw friends & family; • Kortingen bij allerlei (web) winkels; • Blijf fit met ons Bedrijfsfitness-, Fiets- èn Sportplan; • Een nieuwe familie.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder