The Green Elephant Hostels B.V. Guest happiness server The green elephant LBG hotels
Als Guest Happiness Server bij TGE ben je hét aanspreekpunt voor onze gasten en relaties, het visitekaartje van The Green Elephant. Jij bent de filosofie van The Green Elephant in levende lijve: iemand die sowieso al bewust leeft, van gezond eten houdt en goed voor zichzelf zorgt. Van regelmatig sporten tot graag mediteren; jij geeft bewust aandacht aan jezelf en weet daardoor onze gasten te inspireren om hetzelfde te doen. Verantwoordelijkheid neem je graag, zowel aan de front office als in het all-day restaurant. Jij... kent alle hotspots in de buurt en geeft gasten de beste local tips; bezorgt gasten een bezorgt gasten een gepersonaliseerd en onvergetelijk verblijf; controleert reserveringen;checkt gasten in en uit;doet administratief werk; checkt het werk van housekeeping; bent aanspreekpunt; verleent service en genereert reviews
Naar wie zijn wij op zoek?
zet je altijd voor minimaal 100% in en werkt graag met wisselende diensten; hebt ervaring met gastvrijheid en service verlenen; deelt graag en proactief jouw ideeën om gasten een onvergetelijk verblijf te bieden; hebt kennis van Amadeus of een ander PMS, dat is een pre; ziet jezelf werken binnen een dynamisch jong bedrijf; vindt het leuk om een uitdaging aan te gaan en oplossingsgericht te denken; beheerst Nederlands en Engels vloeiend in woord en geschrift, bij voorkeur nog een andere taal; hebt een goede beheersing van tenminste de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, bij voorkeur nog een andere taal; bent een teamplayer met een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel.
Wat biedt het bedrijf?
Werken bij één van de hotelconcepten van LBG Hotels betekent dat je automatisch lid wordt van de LBG Heroes. Een team van zo’n 75 veelal jonge professionals die uitblinken in gastvrijheid en garant staan voor een informele werkomgeving met een flinke dosis fun. Bij ons krijg je volop de ruimte om bij te leren en door te groeien. Voor alle LBG Heroes is er een kortingsprogramma voor zowel jijzelf als je vrienden en familie. Last but not least zijn de LBG Hero ‘personeelsuitjes’ om niet te missen.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat